Azokon se katalizátor, se semmi, cserébe hogy büdös még rohadt hangos is.
Van elektromos robogó is.
Ha nincs kiherélve a dob, akkor egy négyüteműnek nem illik nagyon hangosnak lennie.
Azt nem tudják felvinni a lakásba, illetve a parkolásért fizetni kell, plusz ott van a biztosítás és a jogosítvány. Ilyesmik.
Egy kis edzés úgy sem árt.
Amúgy meg nem mindenki a panel 10.-en lakik.
Utálom a motorosakat ,a legönzőbb banda:
-gecihangos, csapatban vonulva különösen fájnak. Nyilván a legszebb hegyi útvonalakon vonulnak itthon hétvégente. A legjobbak direkt szerelnek hangerősítőt a kipufogóba.
-lehetőleg 200-al mennek az autópályán. Amelyik nem vonul a hétvégén az, a szerpentinen száguld a tudása határán, na az legalább gyorsan meghal.
-az egész jármű mára zárt pályára való életveszélyes anakronisztikus szar, de legalább lenne elektromos
+1 mikor kölköm fél éves volt egyik utcában lakó jóember felfedezte hogy ha a szakadt autóm mellett vált vissza akkor beindul a riasztó. Mivel reggel háromkor járt haza, hetekig addig aludtam csak. Sosem jöttem rá hol lakik, pedig megborítottam volna, kerestem a környéken. Így kiszedtem a riasztót.
Ma már nagyon le van szabályozva a hang. A gyárit meg elvileg nem lehetne lecserélni. Németországban eléggé nézik hangmérővel.
Sose mentem se 200-al, se autópályán, se szerpentinen, pedig pár évig motoroztam.
Lenne elektromos? Hát, van. Pont Szegeden nézegettem. (Azt hiszem, hogy pont onnan vagy.)
Ha reggel mentem el otthonról, vagy későn értem haza, akkor sose húztam az utcában, sokszor már csak gurultam. Pedig g..i hangos, nyitott kipufogó volt rajta, amikor vettem. Sőt lovaskocsi mellett is alapjáraton mentem el, meg nem vinnyogtattam parkolóban. Aztán halkabbra cseréltem a dobot. Engem zavart, egyrészt már én sem hallottam egy óra motorozás után, másrészt zavart, hogy mást zavar(hat).
Szóval én azon a véleményen vagyok, hogy nem a motor tehet róla ha hülye aki rajta ül.