Teljesen egyetértek.Főleg a közismerten "tiszta" dójcse hálózatból. Amúgy érdekes, hogy milyen gyorsan beindult a lóerő- és gyorsulás-licit a "fennnntarthatóság" fényes páncélú lovagjai között.
Az lehet, hogy a hajtásrendszert lecseréljük, de a kormány mögött ugyanaz a konzumidióta marad, csak már alanyi jogon jár a zöld-plecsni. 200 lóerő feletti autókat lóerőnként progresszív adóval sújtanám, 50 lóerőnként évi 10000€ adó. Leszarom, hogy piackorlátozó - a piac képtelen szabályozni magát, ha a meglévő oligopolisztikus rendszer bevételéről van szó - aztán meglátnám, hogy mennyi 63-as AMG mászkálna a városban, vagy hány model X-szel járnának a sarki boltba cigiért.
Legyen már az is szempont, hogy hány kWh 100km megtétele és ehhez hány tonnát kell mozgatni. Vicc, hogy egy VW Polo, egy Honda Jazz vagy egy Twingo az ördög maga, de ezek az elektromos kompenzációs csomagok meg rendben vannak, mert papíron "0 emissziós".
Sőt, kötelezném, hogy a városi töltő fizikailag úgy legyen kialalítva, hogy csak a kisméretű autókra legyen alkalmas, a batár dögökhöz meg mehet a pedálos töltő. Hagyjuk már azt a süket dumát, hogy "családi autó". Jah, egy évben maximim kétszer mennek, de a gyerek ne egyen az autóba, ne is nyúljon semmihez, mert apa hétköznapi boldogságához elengedhetetlen presztízsű gépjárművet nehogy már lelakja a család...
Alapvető felfogás és szemléletbeli változás kell ide, mert ez csak a szarnak egy pofon...
A megengedett sebességhez városban kb 50-60 lóerő elég, de autópályán is elég a 90-100, minden ami ezek felett van az az élvezetről szól. Én valahol 150-200lóerő körül egy újabb vizsgát is kötelezővé tennék okaratópályán, a teljesítményadó is lehetne sokkal progresszívebb és ne legyen korfüggő.
A jogosítvány nélküli vezetés alapból legyen bűncselekmény, a bíró ne is mérlegelhesse a büntetési tételt, kb ha nem a leszakadt lábat viszed valaki után fixen pár hónap pihi.
Visszaeső szabálysértőknek jármű elkobzás X hétre, ha a teherautóddal állatkodtál akkor jól rábasztál, magyarázd meg a főnöknek. (jó nyilván az elején tele lesz a telephely a csomagszállítók, Tesco és akik a legdurvábbak, a Bárdi Autó járgányaival)
Amiket a mostani pofátlanítás videókban lehet látni annak a fele megvan egy jó Budapest-Debrecen-Budapest körön, néha nem hiszem el amit látok magam körül.