Főleg a közismerten "tiszta" dójcse hálózatból. Amúgy érdekes, hogy milyen gyorsan beindult a lóerő- és gyorsulás-licit a "fennnntarthatóság" fényes páncélú lovagjai között.
Az lehet, hogy a hajtásrendszert lecseréljük, de a kormány mögött ugyanaz a konzumidióta marad, csak már alanyi jogon jár a zöld-plecsni. 200 lóerő feletti autókat lóerőnként progresszív adóval sújtanám, 50 lóerőnként évi 10000€ adó. Leszarom, hogy piackorlátozó - a piac képtelen szabályozni magát, ha a meglévő oligopolisztikus rendszer bevételéről van szó - aztán meglátnám, hogy mennyi 63-as AMG mászkálna a városban, vagy hány model X-szel járnának a sarki boltba cigiért.
Legyen már az is szempont, hogy hány kWh 100km megtétele és ehhez hány tonnát kell mozgatni. Vicc, hogy egy VW Polo, egy Honda Jazz vagy egy Twingo az ördög maga, de ezek az elektromos kompenzációs csomagok meg rendben vannak, mert papíron "0 emissziós".
Sőt, kötelezném, hogy a városi töltő fizikailag úgy legyen kialalítva, hogy csak a kisméretű autókra legyen alkalmas, a batár dögökhöz meg mehet a pedálos töltő. Hagyjuk már azt a süket dumát, hogy "családi autó". Jah, egy évben maximim kétszer mennek, de a gyerek ne egyen az autóba, ne is nyúljon semmihez, mert apa hétköznapi boldogságához elengedhetetlen presztízsű gépjárművet nehogy már lelakja a család...
Alapvető felfogás és szemléletbeli változás kell ide, mert ez csak a szarnak egy pofon...