ez az állítás persze csak addig igaz, amíg ignorálod amit @Hpasp írt a chieftan topikjába:
"Az üzemanyag-mérő nem működött, ami arra ösztönözte a legénységet, hogy minden alkalommal tankoljanak. Az egységparancsnokok számára az üzemanyag kifogyása hadbíróságot jelentett. A merülőpálcák segítségével ugyan pontosan lehetett mérni az egyes tartályokban lévő üzemanyagot, de a folyamat időigényes volt, és nem érte el egy megfelelően működő üzemanyagmérő hatékonyságát.....
....Az ugyanabban az évben egy kiképzési gyakorlat során gyűjtött adatokból kiderült, hogy egy harckocsiegység minden egyes 150 km megtétele után a Chieftainek 10 százalékos meghibásodási arányt szenvedtek el, és a szükséges javítások több mint 48 órát vettek igénybe. Egy korábbi, 1969-es gyakorlat során egyetlen Chieftain egység 43 harckocsijából 10 nap alatt 40 meghibásodott. Egy olyan háborúra készülő egységek számára, amelyek valószínűleg folyamatos mozgó műveletek jellemeznének, legalábbis a háború korai szakaszában, ezek az adatok meglehetősen aggasztóak voltak."
Az Izraeliek a vánszorgó-félnehéz harckocsi Centurion-t is sikeresen felerősítették, mind a mai napig megvannak, és a Chieftain-el is lehetett volna hasonlót kezdeni.
Én az erős vasat tökéletesíteném, nem pedig a fürge, harckocsinak csúfolt páncélvadászokkal lennék.