Itt is látható,ahogy terhelésváltáskor belazul a lánc,és a görgő után be esik,azért koptatta el a görgő tornya után V alakban a festést.
Nem mellesleg kiosztok a tervezőknek egy irgalmatlan leb@szást is,amiért a görgő csak az egyik oldalon támasztja csak a láncot,ettől az 50's szovjet dózeripar is jobb volt,mert ott mindkét szélét fogta a görgő,ahogy mai napig is ilyenek a felsőgörgők az építőgépeken.
Szóval ennél a megoldásnál,egy sima csapágytörésnél a görgő anyival lejjeb esik a saját tengelyén,hogy a lánc azon oldala,amelyiket nem tartotta a görgő,bele fog érni a görgő tornyába,és lekukázza a láncot,de minimum a gumibetéteket percek alatt,szintúgy a görgő tornyát is,ami hegesztve van a teknőhöz,és még rá is Papucsolva egy plussz lemez a hegesztéseire,szóval rendes orál öröm cserélni.
Ilyen egy földtúróé:
Ez,ha össze is szakad a csapágya,addig tartja a láncot,amíg a tengelye is el nem kopik.
A Leó felsőgörgőket nagyon sűrűn kell ellenőrizni ezek szerint,mert nagy kakeszt tud csinálni,ha összedől benne a csapágy,ez nem tűnik komoly dolognak,de az a kis görgő kb 15x annyit forog,mint az alsó járógörgők,lévén kb 15x kisebb a kerülete(csak saccolok,lusta vagyok kikeresni a pontos átmérőjét,és kiszámolni),vagyis legyenek résen a jövőbeli harckocsizóink.