A szokàsos semmit nem modunk jól hangzóan anyag.

De legalább jól nez kiA szokàsos semmit nem modunk jól hangzóan anyag.![]()
Azt tudhatjuk , hogy ehhez is szét kell vágni és új futóművet kap az egész vagy nulla kg-os az egész és ugyan olyan mozgékony lesz csak erősebb védelemmel ? Siemens által készített energia pajzsok mikor érkeznek meg ? LOL
Kb 3-4 tonnát pluszban bír a felfüggesztés, a Leo2 PL -nél sem kellett hozzányúlni. Az is 60 tonna lett.Azt tudhatjuk , hogy ehhez is szét kell vágni és új futóművet kap az egész vagy nulla kg-os az egész és ugyan olyan mozgékony lesz csak erősebb védelemmel ? Siemens által készített energia pajzsok mikor érkeznek meg ? LOL
Azt hittem az energia pajzsnál átment a szarkazmus ! SorryKb 3-4 tonnát pluszban bír a felfüggesztés, a Leo2 PL -nél sem kellett hozzányúlni. Az is 60 tonna lett.
Nyilván ez determinálja, hogy nem fog mindent megfogni a cucc mert valahol kompromisszumot kellett kötni.
Ez most tényleg ennyire jó cucc lett?
Mielőtt kóros következtetéseket vonunk le, én is meglepődtem, gondoljunk arra, hogy most fognak 123 Leopard 2A4-et modernizálni a görögök a KMW-vel szerződve, de gondolom a hazai ipart használva (lévén ez az ipar ami igazán alkalmas még Leopard 2 gyártásra a 2A6HEL következtében). Így nem feltétlenül kell összekapcsolni a két információt. A Norvég A7-ek esélyesen a standard ék+AMAP kombóval várhatók ami az összes A7-en is van, csak a fenti gyártónál készítve. Én legalábbis erre tudok gondolni, nem gondolnám, hogy az A7 tender győzelme egy A4+ERA szintjén valósulva meg Norvégiában.A Februárban bejelentett 54 új Leopárd 2A7 páncélzatáról szerződött Norvégia a Görög EODH-val.
![]()
Ez most tényleg ennyire jó cucc lett?
Mielőtt kóros következtetéseket vonunk le, én is meglepődtem, gondoljunk arra, hogy most fognak 123 Leopard 2A4-et modernizálni a görögök a KMW-vel szerződve, de gondolom a hazai ipart használva (lévén ez az ipar ami igazán alkalmas még Leopard 2 gyártásra a 2A6HEL következtében). Így nem feltétlenül kell összekapcsolni a két információt. A Norvég A7-ek esélyesen a standard ék+AMAP kombóval várhatók ami az összes A7-en is van, csak a fenti gyártónál készítve. Én legalábbis erre tudok gondolni, nem gondolnám, hogy az A7 tender győzelme egy A4+ERA szintjén valósulva meg Norvégiában.
Minek nincs érdemi oldalpáncélja? A REVO az mi? Az A7-hez a kiegészítőpáncél a torony és a teknő oldalára az mi?Szerintem inkább arról lehet szó, hogy végre ERA készletet kap az A7-es oldala. Mert, hogy jelenleg nincs érdemi oldalpáncélzata.
Az ERA meg könnyű, és mindenhol máshol is bevált már.
Nem hinném, bàr minden lehetséges. Ahogy @dudi is reagàlt, van az A7-hez pàncélkit ami védi az oldalàt, persze fel kell szerelni. Esélyesnek tartom a norvég gépekre a Trophy-t, szóval nem feltétlenül kell rà még valami.Szerintem inkább arról lehet szó, hogy végre ERA készletet kap az A7-es oldala. Mert, hogy jelenleg nincs érdemi oldalpáncélzata.
Az ERA meg könnyű, és mindenhol máshol is bevált már.
Pogány nyeri a kitalálós játékot, mivel a KMW amúgy is görögben gyártja a vázakat és mivel otthon most pörög a minden meglévő cucc felújítása + a mi gépeink és a németek kövi beszerzése, kiszervezték a görökökhöz a melót.Szerintem inkább arról lehet szó, hogy végre ERA készletet kap az A7-es oldala. Mert, hogy jelenleg nincs érdemi oldalpáncélzata.
Az ERA meg könnyű, és mindenhol máshol is bevált már.
A REVO az mi?
Az A7-hez a kiegészítőpáncél a torony és a teknő oldalára az mi?

Pogány nyeri a kitalálós játékot, mivel a KMW amúgy is görögben gyártja a vázakat és mivel otthon most pörög a minden meglévő cucc felújítása + a mi gépeink és a németek kövi beszerzése, kiszervezték a görökökhöz a melót.
Ha így van ès a csak kiszervezték a melót, akkor miért kell külön szerződniük a Norvègoknak a Görögökkel? Itt valami turpisság van!Amúgy azt olvasgatom, hogy a görög cég többségi tulaja a KMW![]()
Mert gondolom a görög állam van benne mint résztulaj még a cégben.Ha így van ès a csak kiszervezték a melót, akkor miért kell külön szerződniük a Norvègoknak a Görögökkel? Itt valami turpisság van!
Tehát azt mondod, ha holnap rendelünk mondjuk 44harckocsit a KMW-től, akkor külön kellene szerződni a Görögökkel is mert a KMW ott gyártat? Ez eléggé hülyén hangzik.Mert gondolom a görög állam van benne mint résztulaj még a cégben.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..