hybrid-electric drive system which means that the tank can now run without engine noise thus enhancing it's stealth by allowing it to sneak up on it's targets.Mi ez a hibrid ökörség? Csak nem a ződek tervezték?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
hybrid-electric drive system which means that the tank can now run without engine noise thus enhancing it's stealth by allowing it to sneak up on it's targets.Mi ez a hibrid ökörség? Csak nem a ződek tervezték?
Lánctalp se fog csikorogni?hibrid-elektromos hajtásrendszer, ami azt jelenti, hogy a tank most már motorzaj nélkül tud működni, így fokozza a lopakodást azáltal, hogy lehetővé teszi a célpontok felé lopakodását.
Lánctalp se fog csikorogni?
Ez alapján viszont az egyik felvetésem nem tűnik igazoltnak. Úgy néz ki, mintha szalag töltős lenne a torony hátulján a nagy tepsi miatt.
Vagy csak megtartották ellensúlynak? Nekem fura. De örülök, hogy jönnek az infók.
Tehát olyan autotöltője van, mint a Leclerc-nek, vagy az 1994 / 1995-ös ATAC Abrams-nek ?
Azért én még próbálok bízni az MGCS-program valódi (tehát nem a mostanság mutogatott, szerintem nem igazán előremutató koncepciókra értem) tankjában, aminek 2035 körül kéne debütálnia. Remélem, hogy azt már nem fogják úgy elszarni, mint ahogy pl. a Eurofighter-rel tették...
Minden bizonnyal valami ilyesmi:
Lényegében igen, ez is Leclerc származék lehet. De csak tippelgetek mivel nem látok a lemezek alá.
Hát, akkor akik leszoltak a KF-51-et, hogy nagy, meg magas meg stb, azok most biztosan vakarozhatnak - ez nemcsak ugyanaz, sot, nagyobb, de még ugyanugy is nez ki
Hát, akkor akik leszoltak a KF-51-et, hogy nagy, meg magas meg stb, azok most biztosan vakarozhatnak - ez nemcsak ugyanaz, sot, nagyobb, de még ugyanugy is nez ki:
Mi az a range change gearbox?
Ez max az orosz tankoknal problema, a ma mar ertektelen onvedelmi kepessegeikkel - a nyugatiakon van hatasos vedelem az ATGMek ellen, sot, pont a KF-51 az elso, amelyik top-attack ellen is vedve van mar. Ha meg tavolrol kilovi a tornyot egy masik hk, igy is, ugy is reszeltek a legenysegnek.Azért nagyoon nem.... Az M1 Abramsnek alacsony a teknője és ebbe tettek bele 3 embert, egymás mellé, a képek alapján.
Vagyis nincs a toronyban személyzet. Ez elég komoly előrelépés a KF51-el szemben.
Hat hogyne, tovabbra is 120mm loveggel, mig a KF-51 lotavolon kivulrol kepes lenne minden jelenlegi hkt kiloni az uj, 130mmm lovegevel.Ami fura nekem, hogy lényegében a koreai K2-es tornyának tűnik a konstrukció.
Ez egy pénzügyileg megúszós dolog az M1 TTB-hez képest. (és szerintem kisebb harcértékű)
Ettől függetlenül előrébb jár tervezésileg, mint az RM cifra nyomorultsága.
Azért a KF-51-et ne nevezzük a jövő tankjának, mert az egy Leopard 2 új toronnyal és löveggel.Ez max az orosz tankoknal problema, a ma mar ertektelen onvedelmi kepessegeikkel - a nyugatiakon van hatasos vedelem az ATGMek ellen, sot, pont a KF-51 az elso, amelyik top-attack ellen is vedve van mar. Ha meg tavolrol kilovi a tornyot egy masik hk, igy is, ugy is reszeltek a legenysegnek.
Hat hogyne, tovabbra is 120mm loveggel, mig a KF-51 lotavolon kivulrol kepes lenne minden jelenlegi hkt kiloni az uj, 130mmm lovegevel.
En ertem, hogy az oroszokon eppen nincs mit dicserni, de azert tudsz szorakoztatoakat mondani....
Az en es @pöcshuszár (meg meg paran) ertelmezeseben a KF-51 a mar uj, sajat hullra epitett verzio, a Leo 2 hull csak ideiglenes megoldas volt az expora, bemutatni (ezert is keverik a Panthert meg a KF-51-et.)Azért a KF-51-et ne nevezzük a jövő tankjának, mert az egy Leopard 2 új toronnyal és löveggel.
Nem azért, hanem a koncepciója, ez nem más mint egy Leopard 2. Így nem lehet új harckocsit csinálni.Az en es @pöcshuszár (meg meg paran) ertelmezeseben a KF-51 a mar uj, sajat hullra epitett verzio, a Leo 2 hull csak ideiglenes megoldas volt az expora, bemutatni (ezert is keverik a Panthert meg a KF-51-et.)