Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
8 400
6 038
113
+ a !elosnak radobja a segely osszeget meg fel evig a fizetesere /munkahely valtasnal persze elveszik./ ami egy diplomasnak nem sok de egy eretsegizettnek szakmunkasnak vahy szakkepzetlen embernek erezheto osszeg./havi + 21500 azthiszem /kulon kell igenyelni munkaugyin. Ezt is es az alkalmazonaak is a tamogatast aki kiveszi a melost a kozmunkabol /2x2 nyomtatvany kitoltese./
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
8 298
22 693
113
Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.

https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."

Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.

Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
8 298
22 693
113
Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.

https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."

Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.

Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.
Még egy kis érdekesség az interjűból.

Nem tartják célszerűnek a magyar állami tulajdont, mert az nem biztosítja a cég számára a jövőt, egy multinacionális vállalatcsoport részévé kellene vállniuk, ehhez keresnek stratégiai partnert.

Ez mind szép és jó, de kicsit visszás, amikor 3 kérdéssel később bevallja, hogy ajelenlegi tulajdonos az orosz állam!!!!!

Egyébként az önkori választásokon a Dunaferr a Jobbikos polgármester mellett kampányolt. A kapuban az ő szórólapjait osztogatták Most is együtt próbálnak a kormányra nyomást gyakorolni. És akkor itt emlékezzünk arra, ki pénzelte, pénzeli a Jobbikot. Mindig képbe jöttek az oroszok.

Simicska meg pont OV oroszbarátsága miatt szakított elmondása szerint Orbánnal. És rohant egy oroszok finanszírozta párthoz. Hááát, lehet forditva volt a sztori????
 

fonak9

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
2 409
3 749
113
Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.

https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."

Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.

Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.

Akkor még Oroszország "nagyon fejlett demokrácia" volt, Fletóék nem csak a Dunaferrt adták el nekik, hanem a Malévet (jó, elvileg nem a többségét, mert az a két MSZP-székházba bejelentett magyar strómannal együtt volt meg csak) és a MOL részvénypakettet többek között.
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD

Wilson

Well-Known Member
2017. szeptember 19.
5 658
9 236
113
Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.

https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."

Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.

Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.

Putyin engedélye nélkül nem lesz államosítás,így vagy úgy de megmentik a Dunaferrt.
 

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
476
934
93
Még egy kis érdekesség az interjűból.

Nem tartják célszerűnek a magyar állami tulajdont, mert az nem biztosítja a cég számára a jövőt, egy multinacionális vállalatcsoport részévé kellene vállniuk, ehhez keresnek stratégiai partnert.

Ez mind szép és jó, de kicsit visszás, amikor 3 kérdéssel később bevallja, hogy ajelenlegi tulajdonos az orosz állam!!!!!

Egyébként az önkori választásokon a Dunaferr a Jobbikos polgármester mellett kampányolt. A kapuban az ő szórólapjait osztogatták Most is együtt próbálnak a kormányra nyomást gyakorolni. És akkor itt emlékezzünk arra, ki pénzelte, pénzeli a Jobbikot. Mindig képbe jöttek az oroszok.

Simicska meg pont OV oroszbarátsága miatt szakított elmondása szerint Orbánnal. És rohant egy oroszok finanszírozta párthoz. Hááát, lehet forditva volt a sztori????

Ügyesen játszik a szavakkal a faszi maradjunk annyiban. Egyrészt elsimeri hogy az igazi versenyhátrányt a CO2 kvóta okozza az EU-ban, és hogy az Orosz, Ukrán egyébb nem EU gyártóknak ez nem gond,
Az oroszok nyilván úgy akarják megszüntetni a versenyhátrányt hogy a Dunaferr betagozódik ez egyik nagyobb Orosz vállaltba, a folyékony fázis nálunk megszűnik így jelentősen csökken a CO2 kibocsájtás, hipp hopp máris közel 10%-ot spóroltak, Oroszországból behozzák a nyersacélt ( gondolom ezt értette alapanyag ellátás alatt )így itt nem is kell más csak a hengermű. Papíron máris egy magyar cég gyárt magyar terméket így mindenféle korlátozás nélkül vámmentesen eladható az EU-ban. Ugyan az a recept mint mikor az EU területén átcsomagolják a terméket kínai vállalatok, aztán megy rá a pecsét hogy made in EU.
Arról viszont hallgat hogy a másik opció az ha az állam ingyenes kvótát ad nekik. Erre bizonyos mennyiségben minden EU államnak van lehetősége, ebből a forrásból fog kapni a Mátrai Erőmű is kvótát most hogy állami tulajdon. Írtak is róla több helyen hogy volt nagy iparági felháborodás mikor az állam Mátrának ígérte az ingyenes kvóták nagy részét, mert más szereplők is akrtak belőllük.
Ez egy szimpla nyomás gyakorlás, a vírus pont kapóra jött.
Persze ha legalább kissbeségi tulajdonosként bent lenne az állam és jobban belelátna a folyamatokba valószínűleg Dunaferr is könnyebben pályázhatna ingyenes kvótára. De ez gondolom az orszoknak annyira nem tetszene.
 
  • Tetszik
Reactions: phaidros and fip7

Ooorky

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
3 360
5 973
113
Oroszországból behozzák a nyersacélt ( gondolom ezt értette alapanyag ellátás alatt )így itt nem is kell más csak a hengermű. Papíron máris egy magyar cég gyárt magyar terméket így mindenféle korlátozás nélkül vámmentesen eladható az EU-ban.

Ez megy régóta, csak az ukrán acéllal. Volt amikor 2-3 naponta jött szerelvény.
 

Shadow

Well-Known Member
2018. október 29.
476
934
93
Ez megy régóta, csak az ukrán acéllal. Volt amikor 2-3 naponta jött szerelvény.

Igen de eddig valamennyi folyékony fázis maradt. Azért 2 kohó csak megy. Márpedig ha megy akkor ahogy a faszi is mondja 100%-on kell menni különben csak még nagyobb a veszteség.
 

ladagrant

Well-Known Member
2019. január 30.
873
273
63
Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.

https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."

Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.

Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.
Egyetertek, ki a hatso szandeku ruszkikkal a tulajdonosi körből. Sajnos sok mindent annektalt erővel Putyin 2004 ota, ez is köztük lehet.
 

Loken

Well-Known Member
2016. november 24.
1 857
2 434
113
https://www.portfolio.hu/uzlet/2020...-richter-felvasarlas-aldozatava-valjon-431236
"Komoly bizonytalansági tényezőt hoz egy idén április elején benyújtott törvényjavaslat, amellyel a Richter 10 százalékos részvénycsomagját adná a kormány a Mathias Corvinus Collegium alapítványának, hiszen az alapítvány a működéshez szükséges osztalékokból nem biztos, hogy fedezni tudja a költségeit, és könnyen rákényszerülhet arra, hogy a részvényesi csomag egy részét vagy egészet értékesíteni kell, mondta el a Portfolio-nak Bogsch Erik, a Richter operatív elnöke. Bár a jelenlegi magyar kormánynak egyáltalán nincs szándékában a részvénycsomagot értékesíteni, és Bogsch biztos abban, hogy a kormány mindent megtesz, hogy egy esetleges ellenséges kivásárlást megakadályozzon, mégis az új részvényesi szerkezet a jövőben megnyitja az utat, hogy a Richter felvásárlás áldozatává váljon, és mindazok az erőfeszítések, áldozatok, amiket 119 éven át különböző generációk hoztak, semmissé váljanak, mondta a Richter elnöke, akivel a vállalat rekorderedményt hozó első negyedéve kapcsán beszélgettünk többek között a forint gyengüléséről, akvizíciókról, költséglefaragásról, deglobalizációról, a koronavírus-járványról és a vírus elleni vakcináról, utóbbi Bogsch szerint szerencsés esetben jövő év elején állhat rendelkezésre."
Szerintem ez szükségtelenül kockázatos lépés volt a kormány részéről. Nem is értem miért volt erre szükség? Mikor eddig folyamatosan azon volt, hogy magyar kézben tartsa az aranytojást tojó magyar brand-eket.
 
  • Tetszik
Reactions: Irsai Olivér

Gyurma

Well-Known Member
2019. január 30.
891
1 510
93
Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.

https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."

Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.

Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.
A Mol-t is sikerült orosz kézre játszania. A igazgató pedig egy új befektető érdekeit képviselheti.
 

Loken

Well-Known Member
2016. november 24.
1 857
2 434
113
https://www.napi.hu/magyar_vallalat...as-koronavirus-veszelyhelyzet.706141.html/amp
"A fűnyírókat és azok alkatrészeit készítő MTD Hungária Kft. bejelentette, hogy 2020. augusztus 7-én a termelési tevékenységét a Veszprém megyei Nemesvámoson lévő gyárában megszünteti. Az intézkedés várhatóan 465 főt érint, ám a gyárbezárás ennél jóval több ember számára lehet kedvezőtlen, ha a szezonális munkavállalókat is beleszámítjuk."
 
  • Tetszik
Reactions: Ooorky

Veér István

Well-Known Member
2011. február 14.
2 308
3 925
113
https://www.napi.hu/magyar_vallalat...as-koronavirus-veszelyhelyzet.706141.html/amp
"A fűnyírókat és azok alkatrészeit készítő MTD Hungária Kft. bejelentette, hogy 2020. augusztus 7-én a termelési tevékenységét a Veszprém megyei Nemesvámoson lévő gyárában megszünteti. Az intézkedés várhatóan 465 főt érint, ám a gyárbezárás ennél jóval több ember számára lehet kedvezőtlen, ha a szezonális munkavállalókat is beleszámítjuk."
Az amerikai gyökerű gyártócég Európa, Közel-Kelet és Ázsia (EMEA) divíziójának vezérigazgatója a Facebookon jelentette be a szomorú hírt. Charles Moll szerint az MTD az európai piacokhoz igazítja termelését.

Lájkold, ha téged is kirúgtunk! Kurva anyjuk, legalább normálisan közölték volna.