Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szíjjártót ráugrasztotta a főnök az ügyre. Jövő hét pénteken tisztábban látunk a csúszással kapcsolatban.Hosszú távon úgyis idejön a BMW, mivel az alacsonyabb bérek miatt fizetődőbb egy gyár építés Magyarországon mint fenttartani egyet Németországban.
Lego is megszűnt létezni Dániában, a világon 3 helyen van gyáruk, Nyíregyháza, Mexikóváros, Sanghaj!
Szerintem rosszul látod... Szijjartonak a főnöke németül beszél és ott ül Győrben az AUDIban és Kecskeméten a Mercedesnél... Most jön meg egy a BMWhez... Mondjuk ki itt úgy táncolunk ahogy Hans, Jürgen, és Siggi mondja...Szíjjártót ráugrasztotta a főnök az ügyre. Jövő hét pénteken tisztábban látunk a csúszással kapcsolatban.
Hivatalasan a BMW kommunikációs igazgatója még ködösít.
"A PONTOS IDŐTARTAM MÉG NEM KERÜLT MEGHATÁROZÁSRA, DE VÁRAKOZÁSAIK SZERINT TÖBB HÓNAP LEHET."
https://www.portfolio.hu/gazdasag/2...t-lelassulhatnak-az-epitesi-munkalatok-430316
Két dolgot hiányolok a válságkezelésben..
Az egyik: a munkájukat elvesztőket kellene támogatni. Két hónapig a bejelentett fizetésük 75 százalékát oda kellene adni.
A felemelt 65 éves nyugdíjkorhatárt a most 60. éveseknél figyelmen kívül hagyni. Ez csökkentené a munkanélküliséget és a statisztikában is jól mutatna.
A két intézkedés nem igényel óriási összeget.
Van 3 hónapig az álláskeresői járulék az május végéig jó, ha nem váltózik semmi addig akkor kénytelenek lesznek valamit lépni.
A munkanélküliek csak 3 hónapig rontják a statisztikát, utána kikerülnek a nyilvántartásból. Inaktív munkavállalók létszámáról meg nem nagyon szoktak nyilatkozni. A fizetőképes kereslet csökkenése lesz a probléma, mert a munkanélküli 3 hónap után nem kap pénzt. Azt mondták, segélyt nem adnak.
3 hónap utan is jár zsé csak qrva kevés. Nem kerül ki a nyilvantartasbol, csak nem allaskeresési járadékra lesz jogosult hanem foglalkoztatast helyettesítő zsére. Viszont ilyen esetben végzettségtől függetlenül bármilyen közmunkát köteles vagy elfogadni.A munkanélküliek csak 3 hónapig rontják a statisztikát, utána kikerülnek a nyilvántartásból. Inaktív munkavállalók létszámáról meg nem nagyon szoktak nyilatkozni. A fizetőképes kereslet csökkenése lesz a probléma, mert a munkanélküli 3 hónap után nem kap pénzt. Azt mondták, segélyt nem adnak.
Igen de egy nem szakmumkapan alkalmazott 50+ keres egy szakmunkas 70+ egy eretsegivel remdelkezo 100 korul egy diplomas 150 korul... Nem sok kevesebb mint a fele annak amit a versenyszferaba keresne az ember hasonlo vegzetseggel /minimum./ de akinek mar van egy eretsegije adokedvezmenyekkel eggyutt nem olyan veszes./qvara nem jo nem azt akarom kihozni de ugye kevesebb a munka joval lazabb a munka stb... Egzisztencia romlas mindenkepp de ha csak atmemeti valakinek par honap /mert ez esetbe akinek fontos azert kapkodja magat hogy uj munkat talaljon./ nem kell ehhalaltol felnie. Es a kozmunkanak van egy nagy elonye megpedig ha kozmunkabol jelentkezik valaki egy allasra /es valoban meguti a szintet./ nahyobb esellyel indul az allasert mint egy munkanelkulin levo hisz fel evig fizeti az allam a berenek majd felet??? /nemtudom emeltek e mar es levagyok maradva vagy sem de azt tudom hogy nem toroltek ezt el./tehat valojaban ha valaki minkanelkuli utan 3 ho utan nem talal munkat es van vegzettsege erdemes kozmunkara bemenni egybol mert sokkal nagyobb esellyel kap munkat a versenyszferaba /a kedvezmemyek miatt./ es persze addig is keres keveset de keves munkaval.3 hónap utan is jár zsé csak qrva kevés. Nem kerül ki a nyilvantartasbol, csak nem allaskeresési járadékra lesz jogosult hanem foglalkoztatast helyettesítő zsére. Viszont ilyen esetben végzettségtől függetlenül bármilyen közmunkát köteles vagy elfogadni.
Még egy kis érdekesség az interjűból.Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.
https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."
Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.
Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.
Simicska meg pont OV oroszbarátsága miatt szakított elmondása szerint Orbánnal. És rohant egy oroszok finanszírozta párthoz. Hááát, lehet forditva volt a sztori????
Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.
https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."
Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.
Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.
Ez a Dunaferr sztori nagyon büdös.
Ugye most csődben van, több ezer ember munkája kétséges.
https://index.hu/gazdasag/2020/05/07/tankilevics_interju_dunaferr/
"
Még az előbb említette, hogy a kormánynak elvileg gondot okoz a Dunaferr valódi tulajdonosának kiderítése. Ön tudja, hogy ki a Dunaferr valódi tulajdonosa?
Kissé kényelmetlen helyzetben vagyok itt, mert egyrészt ez a részvényesek ügye, nagyon nehezen kommentálhatnám. Másrészt mindig is ment ez a találgatás, hogy ki is a tulajdonos. A kormány tudja, hogy ki a tulajdonos. Csak fel kell venniük a telefont, és beszélniük velük. Tudjuk jól, hogy az orosz állam van a Dunaferr mögött, és a tulajdonos eddig is sokat tett a folyamatos működés érdekében, épp ezért is lehetne bajos, ha a magyar állam bejönne államosítani bármit is."
Anno 2004-ben privitizálta Fleto. A tulajdonosi kör "svájci-ukrán" volt papíron. Már akkor is felmerült, hogy Fleto nem véletlenül járt annyit Putyinhoz. Túl jóban voltak, lehet ezért is váltották le
A lényeg ma kibökte a vezérigazgató, hogy az orosz állam a tulajdonos. Hát, erdekes egy privatizáció volt.... Sikerült a magyar állami tulajdont az orosz államnak átjátszani. @ulippo @ladagrant mit szóltok ehhez? Ez privatizáció? Vagy az ország egyik stratégiai cégének kiárusítása egy másik államnak, aki ráadásul a NATO hivatalos ellensége? Csak én erzem, hogy ez botrány!! Az index az interjúban ezen nagyvonalúan túllépett.
Egyébként ha jól érzékelem ezt a választ a vezérigazgató úr fenyegetőzik, hogy ne merjék államosítani a céget.