Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Nber

Well-Known Member
2021. október 15.
1 758
7 750
113
Többségi tulajdonrészt szerezhet a magyar állam
A repülőtér tulajdonosai úgy döntöttek, hogy további hivatalos tárgyalásokba kezdenek - mondta a neve elhallgatását kérő személy a
Megint lopnak!
Gyengébbek kedvéért: :)
Ha még egy új BYD gyárat is idelopnak, lehetőleg Miskolcra vagy Békéscsabára, akkor jöhetne egy topiktali. :)
Megnézni, hogy bírjuk-e @nyugger -el a versenyt alkohol fronton.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 708
94 458
113
Minden szupi szuper!....

Minden szipi, szupi, megy a beruházásellenes propi.

Múltkor hallgattam Gulyás Marcit a komcsi partizánon, miért xar az Audi is, mennyivel fenntarthatóbb lenne, ha közösségi közlekedést támogatná a kormány és kommünöket alakitanánk. Ez utóbbit még nem mondta. ;)

Bár nem nagy IQ fighter Borkai, de elég jól elmesélte, mekkora pénzt jelent Győrnek és a győrieknek az Audi. Nemcsak akik ott meloznak, de hogy futottak föl a magyar kkv-ek és nemcsak akik beszállítanak, hanem a szolgáltatószektor a városban.
Igen, a melósok országos átlag fölött keresnek és költenek Győrben. A magyarok, nem a filippínók.

Nah, ezt az esélyt jelentik a Szijjártó által idehozott gigaprojektek, ezt akarják sokan elutasítani és helyette majd máshol Európában megvalósítani.

Ennek ellenére be kell tartani a munkavédelmi és környezetvédelmi szabályokat, de ez az akkuellenes propi önsorsrontó.
 

Árpicsek

Well-Known Member
2016. október 7.
2 756
11 952
113
Minden szipi, szupi, megy a beruházásellenes propi.

Múltkor hallgattam Gulyás Marcit a komcsi partizánon, miért xar az Audi is, mennyivel fenntarthatóbb lenne, ha közösségi közlekedést támogatná a kormány és kommünöket alakitanánk. Ez utóbbit még nem mondta. ;)

Bár nem nagy IQ fighter Borkai, de elég jól elmesélte, mekkora pénzt jelent Győrnek és a győrieknek az Audi. Nemcsak akik ott meloznak, de hogy futottak föl a magyar kkv-ek és nemcsak akik beszállítanak, hanem a szolgáltatószektor a városban.
Igen, a melósok országos átlag fölött keresnek és költenek Győrben. A magyarok, nem a filippínók.

Nah, ezt az esélyt jelentik a Szijjártó által idehozott gigaprojektek, ezt akarják sokan elutasítani és helyette majd máshol Európában megvalósítani.

Ennek ellenére be kell tartani a munkavédelmi és környezetvédelmi szabályokat, de ez az akkuellenes propi önsorsrontó.
Akkuellenes propi? Ebből neked ez jött le?
Te normális vagy amúgy?
Szerinted ebben az esetben megnyugtatóan kezelik a veszélyes hulladékot? Megfelelően járt el a hatóság? Fog kapni büntetést az SDI vagy egyáltalán firtatja valaki a felelősségüket?
Tudod mi lesz?
A cég, aki kap ezért egy izmosabb bírságot, csődöt jelent, majd a tulajdonosék alapítanak egy másikat, aztán megy minden tovább, ahogy eddig. A hozzád hasonló neres fan arcok meg még tapsikolnak is neki, hogy a vidéki Magyarországon tárolják a mérgező szarjaikat. Ilyenkor hol a nagy öntudat, hogy megvédjük a termőföldünket?

Egyébként hogy a picsába jött ehhez gulyás meg az agymenései?

Ja, kurvára nem az akkugyártással van a bajom, hanem azzal, hogy itthon basznak rá a környezet védelmére!
 

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
5 442
8 032
113
Minden szipi, szupi, megy a beruházásellenes propi.

Múltkor hallgattam Gulyás Marcit a komcsi partizánon, miért xar az Audi is, mennyivel fenntarthatóbb lenne, ha közösségi közlekedést támogatná a kormány és kommünöket alakitanánk. Ez utóbbit még nem mondta. ;)

Bár nem nagy IQ fighter Borkai, de elég jól elmesélte, mekkora pénzt jelent Győrnek és a győrieknek az Audi. Nemcsak akik ott meloznak, de hogy futottak föl a magyar kkv-ek és nemcsak akik beszállítanak, hanem a szolgáltatószektor a városban.
Igen, a melósok országos átlag fölött keresnek és költenek Győrben. A magyarok, nem a filippínók.

Nah, ezt az esélyt jelentik a Szijjártó által idehozott gigaprojektek, ezt akarják sokan elutasítani és helyette majd máshol Európában megvalósítani.

Ennek ellenére be kell tartani a munkavédelmi és környezetvédelmi szabályokat, de ez az akkuellenes propi önsorsrontó.
Már többször leírtam hogy Magyarországon a munkavédelmi, környezetvédelmi szabályokat igen tág határok közt értelmezik. Egyébként biztosan van itt is olyan fórumozó aki tudna mesélni egyes és mást a munkahelyén kapcsolatban. A gond nem a szabályokkal van a gond azzal van hogy idővel (a multik is jó pár) saját maguk értelmezik (leépüléses jelleggel szarnak az egészbe) erre rátesz majd egy a lapáttal a munkavédelmi törvény módosítása....
Akik szerint ez vicces majd egy baleset után is ilyen vicces kedvükben legyenek amikor minden felelősséget átnyomnak a dolgozók nyakába (még azt is hogy pont minek volt ott abban a másodpercben)
És ha kicsit komolyabb a baleset akkor jön a retorzió, megfélemlítés, esetleges jogosan felmerülő kártérítési igény esetén a teljes közömböség..... Sorolhatnánk még.....
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
9 301
31 433
113
https://www.sustainable-bus.com/components/catl-shenxing-battery-launch-new/


"A világ legfontosabb akkumulátorszállítója, a CATL kifejlesztett egy szupergyorsan tölthető LFP akkumulátort, a Shenxing nevet . Az új termék 10 perces töltéssel 400 km hatótávolságot, valamint egy teljes töltéssel több mint 700 km hatótávolságot képes megtenni a gyártó szerint. Az e-busz üzletágban a CATL számos eredeti gyártó, például a Solaris , a Rampini, a Yutong, az Ikarus és a Quantron akkumulátor-szállítója. A csoport nemrégiben Markus Baumot nevezte ki az európai kereskedelmi vezérigazgató-helyettessé , míg Mathias Hüttenrauch 2023 márciusában kezdte meg a CATL Europe vezérigazgatói posztját."


"A CATL Shenxing gyártása Európában is várható, mégpedig Németországban és Magyarországon, ahol a kínai óriás egy korszerű Gigagyárat épít Debrecenben"
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 708
94 458
113
Csakhogy méginkább értsük.
A Deutsche Welle az a német közszolgálati, állami média része.
Magyarországon nyomja az akkumlatorellenes propit, míg otthon támogatja.
Ezért nem kell megvetni, hisz a feladata, hogy a hazai német ipart erősítse, nem a magyart,
De néha érdemes utánanézni, ki, miért, mit mond, mit erősít fel, esetleg torzít.

 

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
5 442
8 032
113
Csakhogy méginkább értsük.
A Deutsche Welle az a német közszolgálati, állami média része.
Magyarországon nyomja az akkumlatorellenes propit, míg otthon támogatja.
Ezért nem kell megvetni, hisz a feladata, hogy a hazai német ipart erősítse, nem a magyart,
De néha érdemes utánanézni, ki, miért, mit mond, mit erősít fel, esetleg torzít.

Őszintén az ide települt gyártásnak a 70% át vihetik nyugodtan....
A legszebb az lenne hogy 10 éven belül meg azért ajvékolnának hogy zárják be őket, mert akkora környezeti lábnyomuk lenne...
Itt meg az ipari kutatás fejlesztésünk sajnos egy helyben topog évek óta.. kreativitás alig van vagy elilan a vállalati rendszerben (csókosok stb...) azok a fiatalok akik az utóbbi tíz évben tettek is le valamit azoknak nagy része a nagyvilágban van szétszóródva...
Azok akik nagyon támogatják az akkuipart remélem oly lelkesen fogják fizetni a hozzadékát is mint pl emelkedett vízdijak.... energia díjak ....stb... mert sajnos a hozadékaról valahogy megfeledkeznek.
Hazaárulás? Ha én nézzem részben igen mert telibe tojva hűen a zsebpolitikához erőltetett menetben figyelmen kívűl hagyva a jeleket vágunk bele..... feláldozva a természeti, mezőgazdasági kincseink,javainak egy részét.
Szürke víz? Ezzel érvelnek csak azt felejtik el hozzá tenni hogy valahonnét a szürke víznek is keletkeznie kell ehhez meg ugyan úgy vízre van szükség.....arány-aránypáros ami feltehetőleg itt nem lesz meg az élhető víz kárára.....
 

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 466
19 052
113

Árpicsek

Well-Known Member
2016. október 7.
2 756
11 952
113
"Nem kell tartani az akkumlátorgyártástól!
Hát ugyanezt a technológiát használják nyugat-európai gyárakban is!
Nem lesz itt semmi probléma, hiába óbégatnak az lmbtquioplipsisoroszöld akkugyárellenes aktivisták!"

(8:25-11:25)
Az apátok f...t azt!
 
  • Vicces
Reactions: megazez
T

Törölt tag 1711

Guest
.
.
Akkor ez megmagyarazza, hogy a gazszerelö neje miert pont Hell-t kortyolgatott az adofizetöktöl összelopott jachton. Ezek szerint a Hell a NER hivatalos itala lesz? :)

Meg kifizető hely a narancsos celebek felé, schoberték pár hete kikotyogták, hogy fejenként fél millióért postolták instára, hogy xixo-t isznak.