Magyarország ipara

Többségi tulajdonrészt szerezhet a magyar állam
A repülőtér tulajdonosai úgy döntöttek, hogy további hivatalos tárgyalásokba kezdenek - mondta a neve elhallgatását kérő személy a
Megint lopnak!
Gyengébbek kedvéért: :)
Ha még egy új BYD gyárat is idelopnak, lehetőleg Miskolcra vagy Békéscsabára, akkor jöhetne egy topiktali. :)
Megnézni, hogy bírjuk-e @nyugger -el a versenyt alkohol fronton.
 
Minden szupi szuper!....

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Minden szipi, szupi, megy a beruházásellenes propi.

Múltkor hallgattam Gulyás Marcit a komcsi partizánon, miért xar az Audi is, mennyivel fenntarthatóbb lenne, ha közösségi közlekedést támogatná a kormány és kommünöket alakitanánk. Ez utóbbit még nem mondta. ;)

Bár nem nagy IQ fighter Borkai, de elég jól elmesélte, mekkora pénzt jelent Győrnek és a győrieknek az Audi. Nemcsak akik ott meloznak, de hogy futottak föl a magyar kkv-ek és nemcsak akik beszállítanak, hanem a szolgáltatószektor a városban.
Igen, a melósok országos átlag fölött keresnek és költenek Győrben. A magyarok, nem a filippínók.

Nah, ezt az esélyt jelentik a Szijjártó által idehozott gigaprojektek, ezt akarják sokan elutasítani és helyette majd máshol Európában megvalósítani.

Ennek ellenére be kell tartani a munkavédelmi és környezetvédelmi szabályokat, de ez az akkuellenes propi önsorsrontó.
 
Minden szipi, szupi, megy a beruházásellenes propi.

Múltkor hallgattam Gulyás Marcit a komcsi partizánon, miért xar az Audi is, mennyivel fenntarthatóbb lenne, ha közösségi közlekedést támogatná a kormány és kommünöket alakitanánk. Ez utóbbit még nem mondta. ;)

Bár nem nagy IQ fighter Borkai, de elég jól elmesélte, mekkora pénzt jelent Győrnek és a győrieknek az Audi. Nemcsak akik ott meloznak, de hogy futottak föl a magyar kkv-ek és nemcsak akik beszállítanak, hanem a szolgáltatószektor a városban.
Igen, a melósok országos átlag fölött keresnek és költenek Győrben. A magyarok, nem a filippínók.

Nah, ezt az esélyt jelentik a Szijjártó által idehozott gigaprojektek, ezt akarják sokan elutasítani és helyette majd máshol Európában megvalósítani.

Ennek ellenére be kell tartani a munkavédelmi és környezetvédelmi szabályokat, de ez az akkuellenes propi önsorsrontó.
Akkuellenes propi? Ebből neked ez jött le?
Te normális vagy amúgy?
Szerinted ebben az esetben megnyugtatóan kezelik a veszélyes hulladékot? Megfelelően járt el a hatóság? Fog kapni büntetést az SDI vagy egyáltalán firtatja valaki a felelősségüket?
Tudod mi lesz?
A cég, aki kap ezért egy izmosabb bírságot, csődöt jelent, majd a tulajdonosék alapítanak egy másikat, aztán megy minden tovább, ahogy eddig. A hozzád hasonló neres fan arcok meg még tapsikolnak is neki, hogy a vidéki Magyarországon tárolják a mérgező szarjaikat. Ilyenkor hol a nagy öntudat, hogy megvédjük a termőföldünket?

Egyébként hogy a picsába jött ehhez gulyás meg az agymenései?

Ja, kurvára nem az akkugyártással van a bajom, hanem azzal, hogy itthon basznak rá a környezet védelmére!
 
Minden szipi, szupi, megy a beruházásellenes propi.

Múltkor hallgattam Gulyás Marcit a komcsi partizánon, miért xar az Audi is, mennyivel fenntarthatóbb lenne, ha közösségi közlekedést támogatná a kormány és kommünöket alakitanánk. Ez utóbbit még nem mondta. ;)

Bár nem nagy IQ fighter Borkai, de elég jól elmesélte, mekkora pénzt jelent Győrnek és a győrieknek az Audi. Nemcsak akik ott meloznak, de hogy futottak föl a magyar kkv-ek és nemcsak akik beszállítanak, hanem a szolgáltatószektor a városban.
Igen, a melósok országos átlag fölött keresnek és költenek Győrben. A magyarok, nem a filippínók.

Nah, ezt az esélyt jelentik a Szijjártó által idehozott gigaprojektek, ezt akarják sokan elutasítani és helyette majd máshol Európában megvalósítani.

Ennek ellenére be kell tartani a munkavédelmi és környezetvédelmi szabályokat, de ez az akkuellenes propi önsorsrontó.
Már többször leírtam hogy Magyarországon a munkavédelmi, környezetvédelmi szabályokat igen tág határok közt értelmezik. Egyébként biztosan van itt is olyan fórumozó aki tudna mesélni egyes és mást a munkahelyén kapcsolatban. A gond nem a szabályokkal van a gond azzal van hogy idővel (a multik is jó pár) saját maguk értelmezik (leépüléses jelleggel szarnak az egészbe) erre rátesz majd egy a lapáttal a munkavédelmi törvény módosítása....
Akik szerint ez vicces majd egy baleset után is ilyen vicces kedvükben legyenek amikor minden felelősséget átnyomnak a dolgozók nyakába (még azt is hogy pont minek volt ott abban a másodpercben)
És ha kicsit komolyabb a baleset akkor jön a retorzió, megfélemlítés, esetleges jogosan felmerülő kártérítési igény esetén a teljes közömböség..... Sorolhatnánk még.....
 
https://www.sustainable-bus.com/components/catl-shenxing-battery-launch-new/


"A világ legfontosabb akkumulátorszállítója, a CATL kifejlesztett egy szupergyorsan tölthető LFP akkumulátort, a Shenxing nevet . Az új termék 10 perces töltéssel 400 km hatótávolságot, valamint egy teljes töltéssel több mint 700 km hatótávolságot képes megtenni a gyártó szerint. Az e-busz üzletágban a CATL számos eredeti gyártó, például a Solaris , a Rampini, a Yutong, az Ikarus és a Quantron akkumulátor-szállítója. A csoport nemrégiben Markus Baumot nevezte ki az európai kereskedelmi vezérigazgató-helyettessé , míg Mathias Hüttenrauch 2023 márciusában kezdte meg a CATL Europe vezérigazgatói posztját."


"A CATL Shenxing gyártása Európában is várható, mégpedig Németországban és Magyarországon, ahol a kínai óriás egy korszerű Gigagyárat épít Debrecenben"
 
Csakhogy méginkább értsük.
A Deutsche Welle az a német közszolgálati, állami média része.
Magyarországon nyomja az akkumlatorellenes propit, míg otthon támogatja.
Ezért nem kell megvetni, hisz a feladata, hogy a hazai német ipart erősítse, nem a magyart,
De néha érdemes utánanézni, ki, miért, mit mond, mit erősít fel, esetleg torzít.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Csakhogy méginkább értsük.
A Deutsche Welle az a német közszolgálati, állami média része.
Magyarországon nyomja az akkumlatorellenes propit, míg otthon támogatja.
Ezért nem kell megvetni, hisz a feladata, hogy a hazai német ipart erősítse, nem a magyart,
De néha érdemes utánanézni, ki, miért, mit mond, mit erősít fel, esetleg torzít.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Őszintén az ide települt gyártásnak a 70% át vihetik nyugodtan....
A legszebb az lenne hogy 10 éven belül meg azért ajvékolnának hogy zárják be őket, mert akkora környezeti lábnyomuk lenne...
Itt meg az ipari kutatás fejlesztésünk sajnos egy helyben topog évek óta.. kreativitás alig van vagy elilan a vállalati rendszerben (csókosok stb...) azok a fiatalok akik az utóbbi tíz évben tettek is le valamit azoknak nagy része a nagyvilágban van szétszóródva...
Azok akik nagyon támogatják az akkuipart remélem oly lelkesen fogják fizetni a hozzadékát is mint pl emelkedett vízdijak.... energia díjak ....stb... mert sajnos a hozadékaról valahogy megfeledkeznek.
Hazaárulás? Ha én nézzem részben igen mert telibe tojva hűen a zsebpolitikához erőltetett menetben figyelmen kívűl hagyva a jeleket vágunk bele..... feláldozva a természeti, mezőgazdasági kincseink,javainak egy részét.
Szürke víz? Ezzel érvelnek csak azt felejtik el hozzá tenni hogy valahonnét a szürke víznek is keletkeznie kell ehhez meg ugyan úgy vízre van szükség.....arány-aránypáros ami feltehetőleg itt nem lesz meg az élhető víz kárára.....
 
"Nem kell tartani az akkumlátorgyártástól!
Hát ugyanezt a technológiát használják nyugat-európai gyárakban is!
Nem lesz itt semmi probléma, hiába óbégatnak az lmbtquioplipsisoroszöld akkugyárellenes aktivisták!"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
(8:25-11:25)
Az apátok f...t azt!
 
  • Vicces
Reactions: megazez
.
.
Akkor ez megmagyarazza, hogy a gazszerelö neje miert pont Hell-t kortyolgatott az adofizetöktöl összelopott jachton. Ezek szerint a Hell a NER hivatalos itala lesz? :)

Meg kifizető hely a narancsos celebek felé, schoberték pár hete kikotyogták, hogy fejenként fél millióért postolták instára, hogy xixo-t isznak.