Jelenlegi gazdasági környezetben ennek a felépítése 8-10 év. Nem éri meg a lengyelek a mostani szintre legalább 15-20 év alatt jutottak el. Egy mozdonygyártás nem úgy működik hogy veszünk egy gyárat oszt itthon belevágunk......mert ráépítjük a hazai (papíron létező kapacitást itt ez alatt nem a kocsiszekrény gyártást értem ami valjuk be amíg nem volt benne állami kéz-kezek úgy ahogy minőségben is hozták a formát Dunakeszin) Egyébként meg nem kellett volna a simens-el összebalhézni Paks miatt. Egy dolog a mobilitás egy dolog a vezérlés..... Az ECS miatt is szopó ágra kerültünk a Budapest-Belgrádnál mert mi fasza gyerek lévén megmutatjuk oszt beestünk a két szék közé. A kínait az EU soha a bűdős életben nem fogja elfogadni teljesen.....ez már poilitika
A szabályok az ISO stb előírások miatt a spanyol mozdonygyártás hazai átszervezése hát....... buko tétel. A gyárnak meg a jogoknak ott kell maradni. Magyarán ott fogod legyártattni továbbra is mozdonyokat. Csak más zászló alatt