Magyarország ipara

HMM, sajnos már nem jelenik meg a szeptemberi cikk teljes terjedelmében, hogy megnézhessem.
De remélem, reméljük úgy néz ki, hogy elindult ez a megvalósítási folyamat.
Azt írja, hogy tonnánként 1.5 gramm arany kinyerhető, ami alacsonynak mondható. Viszont az ezüst tartalom értéke meglepett.
Ez úgy lesz igazi, ha az egész kitermelt készletet az mnb veszi meg minden évben.
Maradjon csak itthon a készlet. Ne járjunk úgy, mint a középkorban.
Egyékbént is van már elektronikai hulladék ujra hasznosító cég itthon, ami nemes fémeket is hasznosít. Illetve egy másik beruházása most fog indulni.
 
  • Tetszik
Reactions: rappali_ and Nber

Nagyon úgy néz ki, hogy lesz aranybányánk az országban.​

Aranybánya nyílhat a Börzsönyben​


A videóból a fő pontok:

  • Nagybörzsöny, Márianosztra, Kóspallag között lenne az aranybánya
  • minden a föld alatt történik az arany kinyerésével kapcsolatban a legkorszerűbb természetmegóvó technológiával ( vizes módszerrel) a 2500 négyzetméteres feldolgozó üzemben
  • bányászkolónia építése
  • börtön elköltöztetése a kolostorból, ott pedig közép- és felsőfokú képzés lenne a bányászathoz kapcsolódóan.
  • engedélyeztetés 2 év, generál kivitelezés 2 év
  • naperőműpark létrehozása
  • kb. 60 ezer milliárd forintra becsülik az arany értékét

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Minden a föld alatt, tájmegóvással (hiszem, ha látom), de szerencsére egy napelempark az lesz, hogy valami tájrombolás legyen!

Az egész bűzlik nekem, hogy őszinte legyek, de majd meglátjuk.
 
520dc4637dc860a4afe2c314eb0eda592d562195.png


HEPA: A Brexit miatt újraelosztás zajlik a külpiacokon
 
  • Tetszik
Reactions: hete
Bekapcsolni Záhonyt újra a nemzetközi áruforgalomba! Ez a cél vezeti azt az összefogást, ahol orosz-osztrák-magyar vasúti összefogással kapaszkodik össze három cég, kiegészülve kínai partnerrel. Közút helyett vasúton jöjjön az áru! Hajrá Záhony!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Bekapcsolni Záhonyt újra a nemzetközi áruforgalomba! Ez a cél vezeti azt az összefogást, ahol orosz-osztrák-magyar vasúti összefogással kapaszkodik össze három cég, kiegészülve kínai partnerrel. Közút helyett vasúton jöjjön az áru! Hajrá Záhony!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

2015-ben lett volna egy qva nagy fejlesztés, 1500 kamiont befogadó terminál konténer és ömlesztett áru rakodással Kína és Oroszo. felé/felől.
Aztán jöttek az ukrán nackók, ellopták, felgyújtották, szétverték az összes áruszállítmányt EU-Oroszo. között, ezzel tönkrevágva Záhonyt és kb. monopolhelyzetbe hozva a lengyeleket...
Úgyhogy most se a posztban leírtakon fog múlni az áruszállítás.
 
Inkább építenek melle egy másikat és ezt pénzügyileg be döntik, én ezt a tervet ismerem.
Mire egy új reptér felépül és működik az 5-10 év is lehet.
Nézd meg Berlin új repterének kálváriáját.
Ezen felül csak a várostól kintebb tudna épülni, annak minden hátrányával.
 
 
Mire egy új reptér felépül és működik az 5-10 év is lehet.
Nézd meg Berlin új repterének kálváriáját.
Ezen felül csak a várostól kintebb tudna épülni, annak minden hátrányával.

Rég kellett volna még 1-2 reptér Bp-nek, Tököl persze kézenfekvő lenne, csak biztos nagy lenne a tiltakozás, esetleg Lacháza... Mondjuk az már "mint ide Lacháza" távolságra van.
 
Rég kellett volna még 1-2 reptér Bp-nek, Tököl persze kézenfekvő lenne, csak biztos nagy lenne a tiltakozás, esetleg Lacháza... Mondjuk az már "mint ide Lacháza" távolságra van.
Mindkettő túl messze van a várostól és Tökölről még bejutás is a belvárosba addig, amíg Kálvinig nem jár a HÉV vállalhatatlan lenne.
Lacháza meg aztán tényleg a világ vége.
 
Tungsram be akar lépni az Aero piacra:


Érdekes hír.