Ez most feruári hir.
Just weeks after reports stating Ford was considering selling its German manufacturing facility to BYD, the Chinese automaker appears more...
electrek.co
Egy darabig úgy nézett ki, hogy a BYD átvesz egy német Ford gyárat és ott kezd saját autó gyártásba. De ez lekerült az asztalról, inkább sajét gyárakat akarnak építeni nulláról. Jelenleg keresik a lehetséges helyszíneket. A beruházás gondolom annak is függvénye mennyire lesz kereslet az autóikra. Mindenesre az értékesitést elkezdték. Jelenleg főleg nyugat és észak EU a célközönség.
Mielőtt valaki legagyizná vagy legyintene, legutóbbi teszten 5 csillagos töréstesztet produkáltak.
Ha ez a modell így teljesített, valószínűleg a másik kettőnél sem lesz gond.
villanyautosok.hu
A termékpalettáról:
A legkisebb modellnek különösen versenyképes árat adtak.
villanyautosok.hu
Ezt a részt beidézném:
"
A kínálat alján az Atto 3-as áll, amely egy középkategóriás SUV, és a gyártó első típusa az új e-Platform 3.0 nevű padlólemezen. A
60 kWh-s akkumulátor 420 WLTP kilométerre elég. Méretben az autó a Niro EV-nek felel meg, de a kínai kihívó akkumulátora hét, hatótávja pedig 10 százalékkal kisebb. Töltési teljesítménye a koreai versenyzőhöz mérhető, ami már semmiképpen nem az élvonalba tartozó 80 kW, de legalább LFP akkumulátorát büntetlenül lehet mindig 100%-ra tölteni és élettartama is háromszorosa a riválisénak. Az Atto 3 ára Németországban
38 ezer euró lesz, ami, ha már a Niro analógiánál maradunk, közel 10 ezer euróval olcsóbb, mint amit a riválisért kérnek a németeknél. Az Atto 3 ára átszámolva egyébként 16 millió forint lenne ami nálunk jobban megfelel a magyar piacon legnépszerűbb villanyautó árának"