A kínai szereti a luxust, azért lett ilyen csillogó megalomán az összes európai gyártó modelpalettája. Na ezt kell meglépjék ahoz a kínai gyártók, hogy kiszorítsák onnana Mercit meg a BMW-t és a többi gyártót, addig meg a piaci igények diktálnak, hogy ki mibe akar beűlni. Persze ezt fel is lehet gyorsítani faszkodnak az EU-ban a kínai gyártókkal, azok meg elkezdenek visszafaszkodni a német gyártókkal a hazai piacon.
A tisztán játszásba az szerinted hogy fér bele, hogy a sok eletromos szart itthon pl 10,000 euróval támogatják, cserébe a gyártók pl egy Dacia Springet 20,000 k euoért adnak, amiből fizet 10k-t az állam, a Renault meg röhög rajtunk, hogy mekkorát nyer ezen. Vagy ha kicsit jobbat veszel, pl Honda E vagy valami VW csoportos termék, pl anyunak a családba legyen villanyos, akkor közpénzből támogatod azokat a családokat, akik meg tudják engedni maguknak hogy minimum két középkategóriás kocsijuk legyen, miközben 13 év pl Magyarországon a kocsik átlagéletkora.