Értsd meg, nem nagy-teljesítményű, nagy-sebességű gépre van a Magyar vasútnak szüksége!
A maszek teherfuvarozók is cipelik a nagy-teljesítményű villany mozdonyaikkal a diesel mozd-t is! Azaz 2db mozdonnyal kóvályognak a vonalakon! S nagy probléma hova van besorozva a diesel gép! Hogyan tudják odacsempészni ahova kel egy egy állomáson.
Mi nem nagy ország vagyunk! Mint pld. Kazahtán hogy egy hétig egy irányba halad a vonat! Egy köröm nagyságú ország Európa közepén! 6km-ént településekkel, sűrű úthálózattal, sorompókkal! Hova akarsz készíteni nagy-sebességű vonatokat? Ráadásul Budapest centrikusan!
Minden megáló, állomást felüljáróval kell ellátni, mivel kritérium hogy szintbeli kereszteződés nem lehet! Ez mekkora költség? S az országnak ki kell azt fizetni ám! A leopárdok, a Linxek, stb... mellet!
- Az egész vasutat rendbe kell hozni nem csak a mozdonyokat!