Magyarország ipara

az adózott nyereséget! (egyéb működéssel összefüggő adókat is fizet ugye) De valójában a kockázatot is megkapja, mert nem garantált azért az a nyereség...
És ebben az esetben még a forgalomról is mi gondoskodnánk meg az adósság visszafizetéséről? És mikorra térülne meg az az 1000 milliárd? (Csendesen megjegyzem, hogy még mindig mi dobjuk össze a WCpapírra valót az osztályon.)
 
Egy HTKA klasszikussal válaszolnék: olvass vissza! Persze másik téma, de akkor is...


Érdekes módon ez a szöveg egyszerre bukkant fel az évértékelő vagy milyen MEG KELL NÉZNI videó után, a Talgo melletti érvként is, meg másoktól a jajj a nyaralók kiviszik a pénzt az országból témánál is.
Azért nem értettem, mert én nem a Taigo melett, vagy ellene érveltem, hanem csak igyekzetem rávilágítani a véleményem szerinti mozgató erőkre. Egyébként a magyar turisták által külföldre vitt pénzt, csak a külföldi turisták által M.O-ra hozott pénzzel szabad egyenlegben nézni.
A "jajj a nyaralók kiviszik a pénzt" a horvát tengerpartra, azért hülyeség, mert a Balaton, és Horvát tengerpart nem vagylagos kapcsolatban van. A két utazási célpontot teljesen más szempontok szerint választják ki.
 
És ebben az esetben még a forgalomról is mi gondoskodnánk meg az adósság visszafizetéséről? És mikorra térülne meg az az 1000 milliárd? (Csendesen megjegyzem, hogy még mindig mi dobjuk össze a WCpapírra valót az osztályon.)
Mi köze van egy magán tőkealapnak a ti WC papírotokhoz? :oops:
 
  • Vicces
Reactions: alali77
Ja, csak mindent is meg tudunk magunk csinálni egyesek szerint, aztán meg pl. a Prolan épp ilyesféléket is csinál, de nem az tolja meg az állami tőkeinjekció, hanem inkább vegyünk külföldi céget... A 4iG bezzeg nagy innovatív magyar siker! (és ugyanez a vagongyárrs is igaz, stb.)
Mi köze van a biztosító rendszereknek a Talgohoz?
A gyártás hazahozását explicit tiltotta a spanyol
Nem! Nem a hazahozását, hanem a Spanyolországból való elvitelt tiltaná! :cool:
 
Na most akkor a Magyar állam vásárol vagy a NER az adónkból?
Ezek azonos fogalmak. A NER az államhatalom strómanja, amely államot a NER irányítja. Ezt hívják hatalmon lévő középosztálynak, a polgárság uralmának a történelemben. Mi egy erősen szervezett modelt követünk, amolyan angolszász utat, de időnként oroszosan, hatalmas fegyelemhiánnyal és kontraszelekcióval, alacsony önproduktivitással. Erősen forradalom előtti francia jellegű járadékos rendszer is ki- és ráépült a NER szisztémájára.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Az ötletet kínai, koreai példák adhatták. Az alapok teljesen európaiak. A NER eszenciálisan nyugat-európai tradíciókat követ, távol-keleti módszertannal és kelet-európai hibákkal.
 
Ezek azonos fogalmak. A NER az államhatalom strómanja, amely államot a NER irányítja. Ezt hívják hatalmon lévő középosztálynak, a polgárság uralmának a történelemben. Mi egy erősen szervezett modelt követünk, amolyan angolszász utat, de időnként oroszosan, hatalmas fegyelemhiánnyal és kontraszelekcióval, alacsony önproduktivitással. Erősen forradalom előtti francia jellegű járadékos rendszer is ki- és ráépült a NER szisztémájára.
Ez most valami vicc ugye?
 
Totál laikus kérdés: Ha veszünk egy külföldi céget akkor az ugye az ott adózik, ahol működik, a tulajdonos csak a nyereséget kapja meg?
A dolgozók ott adóznak.
A Talgo Iberia meg lehet, hogy masszívan veszteséges lesz, mert évenként kifizet x pénzt a márka-, knowhow- meg patent-tulajdonosnak, a Talgo Hungría-nak ami meg Mo-on székel, és így Mo-on is adózik.

Luxemburg pontosan így termel feleannyi GDP-t, mint mi, 670k lakossal.
 
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and enzo
Mi köze van a biztosító rendszereknek a Talgohoz?
Ott írta valaki, hogy az évezred beruházása azt is gyárt, és arra is szükség van.
Nem! Nem a hazahozását, hanem a Spanyolországból való elvitelt tiltaná! :cool:
Jogos, a kormány ha tehetné egyből a távolkeletre vagy afrikába vinné, úgy nem kell még a vendégmunkás idehozásával sem bajlódni, nem pampognak miatta a
polgárok?

szavazók, és munkaerőhiány sincs!

A dolgozók ott adóznak.
A Talgo Iberia meg lehet, hogy masszívan veszteséges lesz, mert évenként kifizet x pénzt a márka-, knowhow- meg patent-tulajdonosnak, a Talgo Hungría-nak ami meg Mo-on székel, és így Mo-on is adózik.

Luxemburg pontosan így termel feleannyi GDP-t, mint mi, 670k lakossal.
Az üzletet körüllengő kockázatok alapján ahhoz azért kellene előbb pár dolog még.
 
Az thiszem az egész Taigo ügy egy útkeresés, és az alap ok, az a kormányzat által szinte elképzelhetetlen debil kormányzati magatartás, amit a német kormány jelenleg képvisel.
Ha abból indulunk ki, amit a Miniszterelnök alapvetésként ,mondott, hogy három hatalmi gócpont van M.o. térségében, a német, az orosz, és a török, akkor jól látszik az alapszabály betartása, hogy háromból kettővel mindig legyél jóban, nem mindig ugyazzal a kettővel, de kettővel mindig.
A vasút kérdés leglogikusabb megoldása a Siemens lenne, ezt a vonalat blokkolja most Berlin. Gátolja a Siemensen keresztül a paksi beruházást, amivel akadályozza az energia függőség csökkentését O.o-tól, ami többek között oka az u.n. "oroszbarátságnak" is. Az "oroszbarátság" miatt viszont blokkolja a Siemens részvételét Paksban.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
  • Hűha
Reactions: Kim Philby and enzo