Termékpalettájuk sincs. Gyártanak nagysebességű motorvonatot (különféle verziókban, még az elővárosi is csak butított) és egy mozdonyt. Ennyi. Nem tudnak mit hozni a házasságba, mert nagysebességű vasút nálunk nincs és belátható időn belül nem is lesz a végleg elapadt EU pénzek hijján (ha kínai pénzből mégis, akkor fejlettebb kínai technológiával). Ahol exportlehetőségünk lenne a globális délen, oda ennél egyszerűbb technológiák kellenek, lásd: az egyiptomi kocsiüzletet! Ez egy spanyol nemzeti cég, aminek fő felvevőpiaca is a spanyol nagysebességű vasúthálózat alapvetően. Annyira specifikus az egyetlen versenyképes termékük és annyira nincs exportpotenciál bennük egyéb termékek hijján, hogy felejtős teljesen. Nem is tudom hogy jutottak arra, hogy Talgo. Eszében nem jutott volna a vasútipart kicsit is ismerve senkinek, hogy a Talgóban potenciál van.Ezt meg honnan vetted?
A Talgo fő problémája, hogy nincs megfelelő gyártókapacitása. Erre lenne jó az egyesülés/felvásárlás.
Miért vesztes az, akinek annyi megrendelése lenne, hogy nem tudja teljesíteni?
Azért vannak eladósodva, mert a lejtőn vannak és azért elérhetőek felvásárlás szempontjából is, mert már minden mindegy. Különben háttérben leboltoltak volna más, potens partnerral, de ilyen nincs. Nem kellenek senkinek.