Magyarország ipara

blitzkrieg

A mutyiról csak annyit: Szolnok mellett végre elkezdték úgy 2 éve a 4-es autóút elkerülőjét, aztán valami jótét lélek bejelentést tett, hogy korrupció van a dologban (De hazánkban, meg úgy európában miben nincs?), és az uniós vizsgálat miatt le is kellett állítani, ja és a pénzt visszaadni.
Ez mind szép és jó, csakhogy a 4-es főút Szajol és Abony közötti szakaszán a túlterheltség, az út állapota, és az erre autózók közlekedési morálja miatt havonta legalább egy halálos baleset történik. Megjegyzem ez a szakasz nincs kb. 20 km.
Legutóbb néhány hete egy kamion defektet kapott egy kátyú miatt, és a szembe jövő kis autót telibe is trafálta, a benne ülők mindketten meghaltak.
Naponta járok azon a szakaszon, és az a véleményem mára, hogy pont le**rom ki kivel mit mennyiért mutyizik, ha az valami régen szükséges fejlődést hoz.
 
blitzkrieg

A mutyiról csak annyit: Szolnok mellett végre elkezdték úgy 2 éve a 4-es autóút elkerülőjét, aztán valami jótét lélek bejelentést tett, hogy korrupció van a dologban (De hazánkban, meg úgy európában miben nincs?), és az uniós vizsgálat miatt le is kellett állítani, ja és a pénzt visszaadni.
Ez mind szép és jó, csakhogy a 4-es főút Szajol és Abony közötti szakaszán a túlterheltség, az út állapota, és az erre autózók közlekedési morálja miatt havonta legalább egy halálos baleset történik. Megjegyzem ez a szakasz nincs kb. 20 km.
Legutóbb néhány hete egy kamion defektet kapott egy kátyú miatt, és a szembe jövő kis autót telibe is trafálta, a benne ülők mindketten meghaltak.
Naponta járok azon a szakaszon, és az a véleményem mára, hogy pont le**rom ki kivel mit mennyiért mutyizik, ha az valami régen szükséges fejlődést hoz.

Arra az M4-re gondolsz, ahol 30km mindössze 110MFT lett volna az alföldi síkon? Mert ott egyszerű a helyzet! Egy nagykutya (aki az utat építette, vagyis mutyikedvezményezett volt) férfi szaporítóanyagnak nevezte azt a főkutyát, akivel addig nagyon jóban volt (ezért is tudott mutyizni), minek hatására rögtön "beigazolódott" a kartellgyanú, amit addig míg a nagykutyák jóban voltak, mind a kormány, mind az építő kategorikusan elutasított. De amint balhé kerekedett, rögtön igazzá vált a kartellezés, és leállt az építkezés. Tévedések elkerülésére, az EU eleve nem támogatta az utat, (nem illett az EU főútrendszerébe, csak magyar érdeknek tartotta) vagyis a most az alföldi homokban rohadó milliárdok az utolsó fillérig magyar adóforintok.

https://www.youtube.com/watch?v=M4kE6N40YmU
 
Nagyon nagy szükség lenne erre az autópályára az alföldön, meg persze a sok alsóbb rendű út felujitására mert nagyon elszomorító a kép. Az útépités terén van egy jó néhány évtizedes lemaradásunk a nyugathoz képest, lehetne ez a terület ahol a mi tisztelt kormányunk végre nagyobb fokozatba kapcsolna. Nem presztizs beruházásokkal vakítana.
 
Pedig nagy szükség lenne egy nègysàvos alagùtra az Alföld alatt. Mindegy honnan- hova, csak épüljön, hogy legyen honnan lenyùlni egy kis pénzt.
 
Nagyon nagy szükség lenne erre az autópályára az alföldön, meg persze a sok alsóbb rendű út felujitására mert nagyon elszomorító a kép. Az útépités terén van egy jó néhány évtizedes lemaradásunk a nyugathoz képest, lehetne ez a terület ahol a mi tisztelt kormányunk végre nagyobb fokozatba kapcsolna. Nem presztizs beruházásokkal vakítana.

Szerencsére én szoktam minőségi utakkal találkozni. Nézd meg Szeged-Vásárhely közt, amit azt hiszem, hogy Orosháza irányában folytatnak, ha nem is 2X2-ben. Vagy az M43-as is elég jól jött pl. Szegednek, Makónak. Csak, hogy kis szeletet említsek. Persze van számos rossz példa is, de mindenhol nem lehet egyszerre mindent felújítani.
 
Arra az M4-re gondolsz, ahol 30km mindössze 110MFT lett volna az alföldi síkon? Mert ott egyszerű a helyzet! Egy nagykutya (aki az utat építette, vagyis mutyikedvezményezett volt) férfi szaporítóanyagnak nevezte azt a főkutyát, akivel addig nagyon jóban volt (ezért is tudott mutyizni), minek hatására rögtön "beigazolódott" a kartellgyanú, amit addig míg a nagykutyák jóban voltak, mind a kormány, mind az építő kategorikusan elutasított. De amint balhé kerekedett, rögtön igazzá vált a kartellezés, és leállt az építkezés. Tévedések elkerülésére, az EU eleve nem támogatta az utat, (nem illett az EU főútrendszerébe, csak magyar érdeknek tartotta) vagyis a most az alföldi homokban rohadó milliárdok az utolsó fillérig magyar adóforintok.

Ez főleg jó hír! Pér tíz km autópálya komolyan emberek életét mentené meg, ha elvonná a forgalom zömét erről a régi 4-es szakaszról. Kissé képmutató az EU-tól, hogy ez az út nem tartozik az unió főrendszerébe. Ugyanis Románia és Töröko felé az egyik legfőbb tranzit út. Szinte csak oda-és onnan járó kamionokkal van tele.
 
Ezek szerint valamit rosszul csinàltam... Ez az èpítkezès most all, mert (ès innen egyèrtelmüsítek) az èpitès haszonèlvezöje az a Simicska Lajos(leLett volna) ski egèsz egyszerüen gecinek nevezte OV-t. A ban a pillanatban Igaz Lett a kartellezès, kifizetès leàllítva, a pènzünk rohad a homokban, emberek halnak meg a 4-esen. Mert a kèt nagyember Mar nem szereti egymàst.. Kàpíse?
 
Szerkezetkészre téblábol is felhuzol egy házat 7-8 nap alatt. Az én kérdésem csak az hogy szalmafalu házzal nem pont az épitőipart vágnád e gajra? A véleményem szerint az ilyen típusu házak egy generációs házak... de szigetelésnek egy fal elé huzva tokéletes.
A putri nem vályogház hanem a foldbesülyeztett ház.
A vályog és a vertfal valóban jó falazatot ad vannak előnyei de hátrányai is ezt figyelembe kell venni. Nemvéletlen laktak régen vályog falak kozott és az állatok a téglába.
De a vegyesfalazat alkalmazása kiszorította a vályogot és a vertfalat is...
A mai igényeknek is a vegyesfalazat félelne meg.
 
Ezek szerint valamit rosszul csinàltam... Ez az èpítkezès most all, mert (ès innen egyèrtelmüsítek) az èpitès haszonèlvezöje az a Simicska Lajos(leLett volna) ski egèsz egyszerüen gecinek nevezte OV-t. A ban a pillanatban Igaz Lett a kartellezès, kifizetès leàllítva, a pènzünk rohad a homokban, emberek halnak meg a 4-esen. Mert a kèt nagyember Mar nem szereti egymàst.. Kàpíse?

ez nekem teljesen tiszta, de az illetéktelen elvtársaknak el kéne küldeni áldozataik nevét. Tudja valaki a címüket?
 
http://hvg.hu/gazdasag/20160324_Uj_magyarorosz_biznisz_johet_Moszkvanak_nagy_tervei_vannak_velunk
 
<blockquote rel="torsen">Ezek szerint valamit rosszul csinàltam... Ez az èpítkezès most all, mert (ès innen egyèrtelmüsítek) az èpitès haszonèlvezöje az a Simicska Lajos(leLett volna) ski egèsz egyszerüen gecinek nevezte OV-t. A ban a pillanatban Igaz Lett a kartellezès, kifizetès leàllítva, a pènzünk rohad a homokban, emberek halnak meg a 4-esen. Mert a kèt nagyember Mar nem szereti egymàst.. Kàpíse?

ez nekem teljesen tiszta, de az illetéktelen elvtársaknak el kéne küldeni áldozataik nevét. Tudja valaki a címüket?</blockquote>

Érdemes volna megnézni a közlekedési balesetek okait. És az elsösorban nem pàr kilométer autopàlya hiànya, hanem egy pàr eszeveszett idiòtàjé, akinek csak ökrösszekeret szabadna hajtanija a pusztàn.
Az M1-esen történö balesetekben meghalottakért is a " kormàny" a hibàs ? Persze, tudom, màs kormànyok alatt nem voltak közlekedési halottak....
 
Nem, de a 4-es főút ezen szakasza az egyik leghalálosabb, és ha már lett volna lehetőség változtatni, akkor elég szomorú, hogy két majomivadék torzsalkodása miatt ez nem valósul meg, ergo az ezután ott meghalt emberek zöme tényleg az ő lelkükön szárad.
De ez csak a saját véleményem.
 
Az M1-esen történö balesetekben meghalottakért is a " kormàny" a hibàs ? Persze, tudom, màs kormànyok alatt nem voltak közlekedési halottak....

Természetesen nem erről van szó. De azt gondolom, hogy az adóforintokat az adófizetők javára kellene fordítani, a lehető leghatékonyabban, ésszerű sorrendben, kellő önmérséklettel.

Speciel ez az eset is olyan, mint mikor a homokozóban veszekednek az ovisok a kislapáton. Csak most a kislapát (elvileg) a miénk és 110MFt-ba kerül...és lehet, hogy egy jelentős része kárba vész. Na ez a tömeggyilkosság...ez elmaradt műtétek, az öngyilkosságba kergetett adósok, a kivándorlás mellett döntő tömegek... i ták dáljse, i ták dáljse....

de ez egy másik topic, hagyjuk meg ezt a (alig létező) magyar iparnak.
 
Szerintem most is gyártunk, bár az komplett vonat.
A Stadler FLIRT-ök hazánkban lettek összeszerelve a MÁV számára.
De hogy azelőtt mikor azt nem tudom.
 
Azért én nem mosnám a kormány kezét, az utak miatt..

Eleve sok helyen, hülyén húzták a vonalat, de az a kisebbik baj, a nagyobbik, hogy olyan csomópontokat hoztak létre, ami rohadtul balesetveszélyes. Az utakat nem tartják karban,csak gányolják. ezek mellett vannak olyan utak, amik nem kátyúsak, hanem a kátyúk közelében, helyenként található 1 kis aszfalt.

A törvényi szabályozás védi a közútkezelőt.. hiszen, ha silány minőségű az út, ha nincs karbantartva, nincs megfelelően kivilágítva, a jelzések nem láthatóak.. hányszor is vonták felelősségre őket???



fip7:

Ahogy én tudom, csak összeszerelünk és a régieket összemókoljuk.
 
http://www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/itt_van_az_audi_ajanlata_amit_nem_fogadtak_el_a_dolgozok.3.229228.html

apa, kezdődik... Várható volt, és nem ez lesz szerintem az utolsó