Ez a lista mennyire lehet megbízható? 
	
	
		
			
				
			
			
				
				
				
					
						
							
						
					
					en.wikipedia.org
				
 
			 
		 
	 
		 
		
	 
A Wiki és forrásai? Semennyire 
Current operators: - 
ez egy vicc
     Angola - 
a kliencvenes években leállították
        National Air Force of Angola – 23 in service as of December 2018.
     
Azerbaijan - 
kb húsz év leállították
        Azerbaijani Air Forces – 5 in service as of December 2018.[115]
    
 Croatia - 
MiG-21bis/UM még hadrendben
        Croatian Air Force – 12 aircraft in service as of December 2018.[116] Upgraded in 2003 to MiG-21BisD/UMD standard and refurbished again in 2014. They will remain operational until at least 2022.
    
 Cuba - 
nyolcat nagyjavítottak már bő tíz éve, de a helyi erők szerint négynél több egyszerre nem üzemképes
        Cuban Revolutionary Air and Air Defense Force – 12 aircraft in service as of December 2018.[117]
     
Egypt - 
két-három éve állították le, egy századnyit átadtak a Líbiai Nemzeti erőknek
        Egyptian Air Force[118]
     
Guinea - 
2010/11 körül állították le
        Guinea Air Force – 3 in service as of December 2018.[119]
     
Guinea-Bissau - 
a kliencvenes években leállították
        Guinea-Bissau Air Force[120]
     
India - 
még öt század üzemel
        Indian Air Force – MiG-21 FL version withdrawn December 2013, MIG-21 PF (MIG-21 FL or Type 77) withdrawn in January 2014. Upgraded MIG-21bis to be retired by 2021–2022.[121][122][123][124]
     
Libya - 
nyáron esett le az utolsó üzemképes bis, ex. egyiptomi M/MF-ből még repülhet pár darab
        Libyan Air Force – 12 aircraft in service as of December 2018.[125]
     
Mali - 
az ex. cseh MF-75-ösk lassan tíz éve leállítva/összetörve
        Mali Air Force – 9 in service as of December 2018.[125]
     
Mozambique - 
ugyan 2013/14 körül volt néhány bis/UM nagyjavítva a románoknál, de az utóbbi években csak leállított gépekről vannak fotók
        Mozambique Air Force – 6 MIG-21bis + 2 MiG-21UM Trainers reported as refurbished and delivered from Romania, July 2014 from Aerostar.[126]
     
North Korea - 
igen, nagy kooperációban a Kubaiakkal
        Korean People's Air Force[127] – MiG-21F-13, MiG-21PFM, MiG-21MF, MiG-21bis and MiG-21U in service, as well as the similar looking Chengdu J-7.
    
 Romania - 
igen, a korszerűsített MF-75-ök
        Romanian Air Force[128] – will be replaced by F-16s from 2017 onwards.
     
Sudan -  
a MiG-21M/USz-eket a nyolcvanas évek elején(!!!) állították le, nem tudom mit keres itt
        Sudanese Air Force[129]
     
Syria - 
elvileg bis-ek még igen
        Syrian Arab Air Force[129]
     
Uganda - 
tíz éve a Szu-30-asok váltották le az ex. Lengyel bis/UM gépeket
        Ugandan Air Force[130]
     
Yemen - 
a polgárháborúval mentek a kukába az Ukrajnában felújított bis/R/UM-ek
        Yemeni Air Force[131]
     
Zambia - 
kb tíz éve leállítva. A MiG-21bis-eket feladatkörükben a Hongdu L-15-ök váltották, bár sok év csúszással
        Zambian Air Force[131]
Szóval a wiki és forrása szerint, ha van róla 20-30 éves fotó, akkor az ma is repül...
		
		
	
	
Fotó: Az Egyiptom álltal, a líbai Nemzeti Erők számára átadott kilenc MiG-21M/MF közül egy Bengázi-Benina repülőtéren. Az orosz MiG-29-esek és Szu-24-esek váltják.
Fotó: A kubai MiG-21bis-eket felszerelták R-73-as légiharcrakétákkal Santa-Clara repülőterén. Napjainkra csak egy-két gép maradt üzemképes.