Szerinted miért van az, hogy a turbojet hajtóműves MiG-23MFML hatótávolsága meghaladta a turbofan hajtóműves MiG-29 9.12-őt úgy, hogy mindkét gép kb. 11 tonnás volt és a belsó keró mennyiség szinte centire azonos.
Mekkora a MIG-29 homlokfelülete és mekkora a MIG-23-é? Utúbbi elképesztően karcsú!
+Részterhelésen 1 vs. 2 hajtómű fogyasztás különbsége se mindegy....
Láttam műrepülni 23-ast és Mirage F.1-et, Nem volt köztük semmi egetverő difi úgy, hogy az nem MLD volt...
Erre már válaszoltak, de azért leírom én is. A Mirage F1 azzal a kialakítással és egy MIG-21-be való hajtóművel repült úgy, mint a MIG-23.
Utóbbinak elég nagy szégyen ez!
Most akkor képzelj el egy olyan MIG-23-at amiről én beszélek, olyat ami a rajzon volt.
10.5 helyet csak 9 tonna, 3.5 tonna keró helyet 4.5 tonna keró belefér, meg 5 helyet van 8 felfüggesztési pontja.
A 9 tonnás üres súlyhoz van benne egy R-29 vagy R-35 hajtómű, az bőven 120+ KN tolóerő.
Teljesítmény/tömeg arányban ez az F-16C szintje , csak nagyobb belső üzemanyag készlettel.
Ezzel szemben érvelsz a mellet a siralom mellet ami megvalósult.
Értem, hogy a végén az MLD már bírt 8 G-s manővert is, de például az első szériák 5 G-re voltak limitálva például.
Beázott az elektronika, szívárgott az üzemanyag a központi tartályból (ez roppant össze túl nagy G terhelésnél)
Ehhez képest a hagyományos kialakítással első nekifutásból lett volna egy F-16C szerű gépük.
Ez azért nem mindegy, szerintem.