MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

Node tényleg... Ott a V4, ott is szó volt már közös hadtestről, van még egy csomó más újságírói, meg egyéb kezdeményezés a "megbékélés" felé... Most az, hogy a napi politikában még egy darabig benne lehet a magyar kártya, azt szerintem simán ki lehetne kukázni, ha másnem azért, mert nem kéne "használhatatlan" verziójú MiG-ekbe vagyonokat ölni. :)
 
Belorusszia modernizálja a Mig-29 -seket.....
http://theaviationist.com/2013/09/26/belarus-migs/#.UkVByRCWmdt
 
Sőt eggyel több motorja is van! A kapitalisták csak egyet tudtak beletenni, de szorgos népünk mindjárt kettőt!
 
Hova pakoltak a MiG-29esbe 7 tonnát?

Szerintetek nem lett volna okosabb modernizéltetni velük a rengeteg 31est?

Lehet úgy számítanak, később eladhatják őket.
 
Bolgár MiG-29-esek... 12db "S" és 3db "UB" verziójuk van (papíron).

MiG-29A-Bulgaria-2007.jpg


28iud6x.jpg
 
Megkezdték az elso szériás Mig-29K/KUB gépek repulési tesztjeit a Mig RSK cég mai kozleménye szerint. Még 2012 februárjában írta alá az orosz honvédelmi minisztérium a Mig RSK céggel 24 Mig-29K/KUB legyártásárol a szerzodést. Idén év végéig 4 drb gépet kell átadniuk az orosz haditengerészetnek.
 
http://www.youtube.com/watch?v=Xq92ZC5cYoM
Értem én, hogy polgári MiG-29es, de akkor miért van rajta a vörös csillag?
 
Kérdezd a magyar műszaki szakiktól akik a filmen vannak. :) Esetleg a gép nem tőlünk származik? Vagy mi közünk lett az amerikai milliomosokhoz? :O Kapott ezért a HM valamit hogy segített feltámasztani egy privát gépet?
 
http://www.youtube.com/watch?v=sET5uQ4PfQI
Mostanában nem divat a túlnyomásos sisak?
 
Értem én, hogy polgári MiG-29es, de akkor miért van rajta a vörös csillag?

Amiért a replika gépen is eredeti festés van. Hagyomány, tisztelet, megszokás. Válassz.

Hagyományos vadászhoz nem kell túlnyomásos sisak vagy saját kockázatra vállalod be. A videó alapján nem mentek 12-14 km-nél magasabbra, ott még nem annyira alacsony a nyomás, hogy elforrjon a véred, az kb. 17-18 km-nél van. A normál gépek szolgálati csúcsmagassága ennyi, ha nem gyorsítanak ugranak egyet. 17-18 km-en is már majdnem szuperszonikusan kell repülni, de szeritem legalább minimálfálya van, hogy ne essenek át. Igen, annyira ritka a levegő, hogy hangsebesség az az átesési sebesség táját jelenti CAS-ban.
 
http://www.youtube.com/watch?v=SWkwQPRT2hs&noredirect=1#t=959

Poligon tv adása a Vikramaditya fedélzetéről, sok belső érdekes felvétel, jó minőségben. MIndenképpen érdekes anyag.