Totálisan rossz a példa.
Az, hogy egy gép stealth a költségéhez alig tesz hozzá valamit a festést leszámítva, ami már karbantartás jellegű, nem a vételi oldalon dobje meg a gép árát és a gyártástechnika is ott tart ma, hogy stealth formát pontosan legyártani nem a világ teteje. Megtervezni sem az látod, még Kínának is megy.
Ha kiszeded az F-35A-ból a EOTS, a DAS-t az AESA radart és F-16C Block 52+ avionikát teszel bele, akkor kb. annyiba kerül, mint egy F-16C Block 52+ úgy, hogy "picit" nagyobb nála és a hajtóműve is méregdrága ahhoz képes. Ha stealth hatása 0 lenne - ami sci-fi, mert fizika nem így működik - akkor sem buknak semmit, a meglevő 4++ gépekhez lenne hasonlatos. Mert azok még repülnek egy ideig... Growler, Super Hornet és Strike Eagle még vagy 2040-ig húzza ahogy a F-15C/D GE is. Az oroszok most állítanak rendszerbe Szu-35-öt.
Az RCS csökkenés as mindig egy olyan bónusz, ami a gépbe marad épíve, a 4++ gépek meg SOHA nem lesznek rá képesek. Ja, ez aerodinamikai előny is.
OFF
Dreadnought meg hogyan jön ide? Mert a nagy csatahajók nem butkak meg az I. vh alatt. A II. vh alatt sem teljesen, mert voltak olyan feladatok, amiket csak azok tudtak ellátni. Ezen felül a repülőgépek elleni teljesítmény részben hibás érvelés. A repülők nagyrészt korszerűtlen vagy totális túlerőben levő csatahajókat süllyesztettek el. Képzeld el, ha a Biscmarkon olyan légvédelem lett volna, mint a jenki hajókon 1944/45-ben. Röhögve leszedték volt az összes gépet és csendben hazahajózik...
A jenki csatahajókat leszámítva vagy komoly tervezési hibákkal bíró hajók - KG V osztály - tolták végig a háborút, egy kevés új német hajó és I.vh-s maradékok,
Nincs az a hajó, ami túléli, ha 100+ gép támad rá...
ON