Amennyire én tudom, most a Fazotron cég síkantennás N010 Zsuk doppler radarjait kapják az indiai és orosz MiG-29k/KUB és KR/KUBR gépek, gyanítom, hogy a MiG-29M2/MiG-35 esetében is így lesz.
A Zsuk MA/MAE, vagy Zsuk-A/AE szériagyártásáról egyelőre nincs hír. Tudtommal mostanság repülőgépfedélzeti AESA radarral az oroszoknál érdemi munka csak a Tyihomirov-féle N036 Bjelkával van. Ez kerül/került idáig a PAK-FA prototípusokba. Amelyikbe került radar.
Nem tudom, hogy a Fazotron hogy áll a saját projektjével. MiG-29/35-re nincs rendelés, az aktív antennás Zsukoknál volt szó a Szu-27-esekre történő utólagos telepítésről is, de a Szu--27SzM/SzM3-as programnak vége, a Szu-30M2-esek is más radarral mennek és már nemigen gyértanak belőlük többet.
A két szóbajöhető típus, amit amit ki lehetne szolgálni már jól el van látva a Tyihomirov-féle N011 Barsz, illetve mozgathatóvá (is) tett N035 Irbisz radarokkkal.
A Zsuk MA/MAE, vagy Zsuk-A/AE szériagyártásáról egyelőre nincs hír. Tudtommal mostanság repülőgépfedélzeti AESA radarral az oroszoknál érdemi munka csak a Tyihomirov-féle N036 Bjelkával van. Ez kerül/került idáig a PAK-FA prototípusokba. Amelyikbe került radar.
Nem tudom, hogy a Fazotron hogy áll a saját projektjével. MiG-29/35-re nincs rendelés, az aktív antennás Zsukoknál volt szó a Szu-27-esekre történő utólagos telepítésről is, de a Szu--27SzM/SzM3-as programnak vége, a Szu-30M2-esek is más radarral mennek és már nemigen gyértanak belőlük többet.
A két szóbajöhető típus, amit amit ki lehetne szolgálni már jól el van látva a Tyihomirov-féle N011 Barsz, illetve mozgathatóvá (is) tett N035 Irbisz radarokkkal.