MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

SzMT Privolzsszkijban
188834.jpg


Van rajta egy érdekes dolog.:)
 
Azért csak a 9.12 a legszebb :P!

Szerintem a prototipus Mig-29M a legszebb, a felsö kopoltyuk es a fuggöleges vezersik ele epitett zavarotöltet egyseg nelkul.
Szegeny Mig-29SzMT meg annyira csunya lett, hogy arra nagyon nincs is mit mondani, reptereken siman parkolhat egy ilyen gep a rokkantaknak felfestett helyre ahogy kinez a görbe hata. :)
 
Hát valóban ritka randa az Szmt szerintem is. Nekem a kopoltyúk tetszettek mindig is, attól cápás, szóval én maradnék a 9.12 nél, magyar színekben!
 
<blockquote rel="zsolti">Azért csak a 9.12 a legszebb :P!

Szerintem a prototipus Mig-29M a legszebb, a felsö kopoltyuk es a fuggöleges vezersik ele epitett zavarotöltet egyseg nelkul.
Szegeny Mig-29SzMT meg annyira csunya lett, hogy arra nagyon nincs is mit mondani, reptereken siman parkolhat egy ilyen gep a rokkantaknak felfestett helyre ahogy kinez a görbe hata. :)

</blockquote>

Szerintem is a 9.15-ös M, vagy a 9.31-es K volt a legszebb 29-es variáns, de ez a púpos SzMT vagy az új nagykabinos toldozott-foltozott szárnyú K/KUB és M2 gépek nagyon rondák.
Ez utóbbiaknál engem kifejezetten zavar, hogy ha együléses, miért van kétüléses kabindekk, ha szárazföldi a verzió, miért van felhajtható szárnya, amit ráadásul nem is lehet felhajtani, mert a gyártás során utólag mégis mereven rögzítik...

176776.jpg


...Nyilván mert a szerencsétlen MiG-nél ott spóroltak, ahol tudtak, így egy a kabin - egy a szárny.
De ez így se nem intelligens, se nem esztétikus.
Nem beszélve arról, hogy a K/KUB gépeken van légiutántöltő, ezért a MAWS lemaradt, míg az M2-n van MAWS, ezért nem lehet levegőben utántölteni.
Ez így primitív.

Ezek még intelligens modifikációk voltak:

125405.jpg


mig29m-4.jpg


A 156-os, a 301-es Le Bourget-i számmal a vezérsíkon:

mig29_7.jpg


A festett kopoltyús 155-ös (ötödik) M prototípus:

1527327.jpg


És végül mégegyszer a későbbi OVT-vé alakított 156-os, vagyis az utolsó M, még a korábbi formájában:

mig29m-3.jpg
 
RSzK Mig a KADEX 2016-on Mig-35 makettal vett részt
http://bmpd.livejournal.com/1938489.html
 
<blockquote rel="Allesmor Obranna">Idehaza a nem upgradelt, szigorúan export változatú radarból az a példány, amit önszorgalomból a lehető legjobban szabályoztak be, a legjobb alkatrészekből, (sajnos a legtöbb náció felől az az infó, hogy jókora volt a szórás a flottán belül) képes volt 85 km-ről célt befogni. Tehát nem detektálni, hanem be is fogni. Igaz, fegyver nem volt hozzá, amivel le is küzdhette volna.
Igy van, én is így tudom, nagy volt a szórás, de a legjobbakra 90km körüli értéket mondott. Export, alap gépek, csak egy kis babrálás, meg szerencsés gyártási széria kellett hozzá, én is így tudom.

</blockquote>

Tehát vagy használhatót kaptál, vagy nem. :D
 
Azt hiszem még nem volt, úgyhogy saját fotók:
két szlovák MiG-29AS is volt kint Leeuwardenben, az egyik Tiger Meet-es vagy csak sima díszfestés?
TgU9I9NEpvqqPNAYhcz1J1p8lkGfYbm_EvS4R3b-Cg7ImmkPNyL_1gp8JKRruKsxceveoPKnxYSb8mg26NrVlxrVR5mwNmY7tn-C0iV57ohd9H6FXZ6_97JiM7-kozG6FEzy-XUtk2850YGrs7H8Y3p-Q_B_faCFUzMDDyCjvjIaktH7V6bY_0VBjb9tCMzUzm7aVav7Kcf1cnVaOpkKSTbZ7LBiEzN_q5BbMlqTKgcKi9NmRB40JyY466-l5ccOEG2QZUfIHOYQl463XFJVah4cpz9VjaVzil9PgV63LXEaBs93eDrtJX6mwM91FwUCFXW6FWx4Ws_ixi5R6ix14rnYM3HurCMlGnKmWEmh53REZhsby-ngw6JroyEf9jcXCcqgQe8dOT8zoMZ3_4bJ4roBpH2R1FvKgH9i-WvrVrKemFHgOWiXJeKTt1SOgzcBZpCh97qh9793kKtH5PbzPClqtBlUYBe60uWoNJBQSe5PJf_AGcT59W92QVnIw4S7Icnu53msKIGI8OXqMTJJcyir7BlgfdtHXuZd1IEy0uCOD6n8TrOKAsVkiCQ5tGC543mjRBQzLaHcsyDCUIOAxUvl63jgO3Q=w1066-h707-no

album: https://goo.gl/photos/LLVVtUkgeRT34EDX9
Amin még meglepődtem, hogy többször is sikerült lekapni a hajtóműveket aszimmetrikus üzemben (gázsebesség-fokozó eltérően állnak, és persze a füstölés is más). Ez bevett dolog műrepülésnél? (sajnos csak elég rossz képek lettek róla, mert messze volt)
tOL18PAvi3JMFdswGtKi6KYYLT85eA34BURfgNsGigpmEdwPMJxjfkSQatFJ51UZhXQfI4Do4NVPbOxKtL481784fqgaqT2298JSdxr2E-YwuomEc--R6P8QcF2yLsazXFKMexS8WhiUctcnVHL2cgCSrt7Dysa9ejld-FnFwIx-iStsVyO0t5bX0v4Q0k_muYzg0afkpoBnI6Y05-QklEyQAl9IT72GntolJQAg2jShD0yoixCoqb0D4FGFCOtosxP2XSaxhg4nh6IU_kA_NkU0I1_TmjucKyal2H2HZ77UI8N1_tVZ5UtML0vnQG3N5yY3xo2YXFtvO1OuzvMwTi7NDtVoUFRWvqSBraITwccXHORXIymSv2Uwjt46aMNYmMHWosWu6wkYi4uUDDiVCt2Lt3WfIkygCNTRxESAVHmT77tO6X4wQ3usKDkgIrWt4jttGCml9EIfecHWLBTY2hVG6ACt4oBXqE2DJMJxziln4wYfbsCTKkg-9pZ_L4s9m7_a1udoqxrI9gBaQ328DjZ-aTkpm4uHYL2x7Mk6XcKt4LL7fnAyOoAUR5rJAQPDSk7bAbAUFc8APWHlf9U8UlJqJqOwQJE=w1070-h707-no