Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ezt a Kopót Boris Safanov után keresztelték el, aki Polikarpov I-16-osával 17 légigyőzelmet elérve lett két Arany Csillagos hős.
hogy az SR 71, és az U-2-ből mennyi lehet bevethető állományban? Kíváncsi vagyok.
Egy része.Nem véletlenül volt a Szu-24M után a Hidegháború alatt az egyetlen olyan típus, aminek legalább flottaszinten egy része (mind?) légiutántölthető volt.
Mekkora része egyébként? Ma mekkora része? Ezt soha nem tudtam kinyomozni és azt sem, hogy mennyi tanker volt a '80-as évek végén ehhez a két géphez.
Mekkora része egyébként? Ma mekkora része? Ezt soha nem tudtam kinyomozni és azt sem, hogy mennyi tanker volt a '80-as évek végén ehhez a két géphez.
Az alapváltozat a Zaszlon kapcsán ismeretes események miatt lett megbütykölve (előtte nem volt utántölthető, viszont vihetett két méretes póttartályt), ezek lettek a B-k, ekkor már légi utántöltési képességgel. A BSZ-ek esete ugyanez, csak légi utántöltés lehetősége nélkül. Ebből a két verzióból van a legtöbb a legyártott kb. 500 darabból, a maradékot a DZ változat jelenti, ezek szintén utántölthetőek a levegőben. Számomra csak az nem világos, hogy a típus modernizálása keretében a BSZ-ekből miért nem csinálnak az oroszok BM-et a BSZM-ek helyett, hiszen az utántölthetőség kialakítása megoldható lenne.Mekkora része egyébként? Ma mekkora része? Ezt soha nem tudtam kinyomozni és azt sem, hogy mennyi tanker volt a '80-as évek végén ehhez a két géphez.
Az már csak a modernizált BSzM-ek egyéni szoc. problémája, hogy nekik így akkor se tartály, se töltőcsonk...