Ezt a Kopót Boris Safanov után keresztelték el, aki Polikarpov I-16-osával 17 légigyőzelmet elérve lett két Arany Csillagos hős.
![]()
hogy az SR 71, és az U-2-ből mennyi lehet bevethető állományban? Kíváncsi vagyok.

Egy része.Nem véletlenül volt a Szu-24M után a Hidegháború alatt az egyetlen olyan típus, aminek legalább flottaszinten egy része (mind?) légiutántölthető volt.
Mekkora része egyébként? Ma mekkora része? Ezt soha nem tudtam kinyomozni és azt sem, hogy mennyi tanker volt a '80-as évek végén ehhez a két géphez.
Mekkora része egyébként? Ma mekkora része? Ezt soha nem tudtam kinyomozni és azt sem, hogy mennyi tanker volt a '80-as évek végén ehhez a két géphez.
Az alapváltozat a Zaszlon kapcsán ismeretes események miatt lett megbütykölve (előtte nem volt utántölthető, viszont vihetett két méretes póttartályt), ezek lettek a B-k, ekkor már légi utántöltési képességgel. A BSZ-ek esete ugyanez, csak légi utántöltés lehetősége nélkül. Ebből a két verzióból van a legtöbb a legyártott kb. 500 darabból, a maradékot a DZ változat jelenti, ezek szintén utántölthetőek a levegőben. Számomra csak az nem világos, hogy a típus modernizálása keretében a BSZ-ekből miért nem csinálnak az oroszok BM-et a BSZM-ek helyett, hiszen az utántölthetőség kialakítása megoldható lenne.Mekkora része egyébként? Ma mekkora része? Ezt soha nem tudtam kinyomozni és azt sem, hogy mennyi tanker volt a '80-as évek végén ehhez a két géphez.
Az már csak a modernizált BSzM-ek egyéni szoc. problémája, hogy nekik így akkor se tartály, se töltőcsonk...

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..