Mert nem elég nagy a felülete, illetve megtartották, csak modernebbre cserélték a korábbi szeparált jelgenerátort.Miért nem egy képernyőn jelenik ez meg?
Ha belegondolsz, az F-22-es öt fő képernyőjén is külön-külön jelennek meg hasonló adatok, persze más megjelenítéssel, de ezek szabadon variálhatók a képernyők között.
Míg a Szu-35-ösön számos komplex adat a két nagy kijelző egyikén jelenik meg egyszerre, egymás mellett.
De igen, értem, hogy mit kérdezel. Nos, a 31-esnél a BM/BSzM modernizáció csak korlátozott volt. A korábbi jókora katódsugárcsöves kijelző blokkokat újabb, színes, folyadékkristályos és többfunkciós kijelzőkre cserélték, de megtartották a radar -> tűzvezető rendszer -> szeparált távolság/irányszög és célmagasság jelfeldolgozási és megjelenítési metódust.
Azaz, nem iktattak közbe egy olyan feldolgozó és grafikus célprocesszort, ami ezt egy komplex adatként hozza össze és adja ki egy választott képernyőre.
Nyilván annak idején, 1975-78 körül a Szovjetúnióban (de még a világon is) nagyon modern dolog volt, hogy a hátsó kabinba be tudtak költöztetni egy olyan vezérlő állomást, mint ami addig csak a légvédelmi rakéták földi vezérlőpanelein volt lehetséges. A BM/BSzM modernizáció lényegében erre a struktúrára épült, persze a maga sajátos korlátaival.
Ha már lúd, legyen kövér, a BM/BSzM program során az lett volna a legjobb, ha a MiG-31M 1.4 méteres átmérőjű orrkúpja alá berakták volna a Szu-35-ös forgatható Irbisz radarjának teoretikus, nagyobb átmérőjű változatát, mondjuk Irbisz-M név alatt és az első-hátsó kabinokba a 35-ös képernyőiből kettőt-kettőt mindegyikbe.
Egy ilyen gép biztos, hogy sokat látna és messzire és a célok megjelenítése is komolyabb lenne. De ennyi pénzük erre nem volt.