Pontosan. Jó lenne dudi olyan gépekről beszélni, ami komolyabb mennyiségben van hadredben.
A magyar wiki oldalt tudtommal Allesmor írta.
- MiG–29M – A MiG–29K-hoz hasonlóan analóg elektromos kormányvezérlőrendszert, nagyobb vízszintes vezérsíkokat, javított LERX-et kapott gépből csak a 151, 152, 153, 154, 155 és 156-os jelzésű példányok készültek el. Növelt levegőátfutású RD–33K hajtóműve 500 kp-al nagyobb tolóerő leadására volt képes, a gép azonban csak orsózó szögsebesség és állásszög viszonylatában múlta felül az alaptípust. A MiG–29K-hoz hasonlóan ezen a gépen is szárnyanként négy fegyvertartó van, a fegyverzetet kibővítették a földi célok elleni irányított rakéta- és bombafegyverzettel is, a K-hoz hasonlóan behúzható légiutántöltő cső került beépítésre. Nyugaton 1992 és 94 között csak a 156-os példány járt bemutatórepüléseken, rendszerint Valerij Menickij MiG fő-berepülőpilótával a fedélzetén. A gépeket ezután a program 1993-as törlését követően leállították.[8] A 154-es és 156-os típust a 90-es évek legvégén reaktiválták és teljesen átalakították.
- MiG–29M2/MRCA/MiG–35 – A 154-es gépből minden eddiginél modernebb kabin hozzáadásával egy új kétüléses gépet alkottak, amelyet kezdetben MiG–29MRCA és -M2 néven is ismerünk. Újabban MiG–35 néven fut a program.[9] Négycsatornás digitális FbW (Fly by Wire) kormányvezérlőrendszer és az RD–33K-n alapuló RD–33–3M hajtóművekkel felszerelt vadászbombázó 2001 óta repül. Új, pengeéles az előrenyúló szárnytőrész, új a függőleges vezérsíkjai között elhelyezett törzsféklap, valamint a kabinszélvédő jobb oldala előtt a KOLSZ helyett OLSZ berendezés került és a megnövelt teljesítményű hajtómű miatt nagyobbak, sarkosabbak a beömlő-nyílások. A felső "kopoltyúk" ennél az altípusnál sincsenek kialakítva. A gép már képes levegőben való utántöltésre.
Tehát olyanokról fantáziálsz, ami nincs vagy majd egyszer lesz töredék mennyiségben.
Egyébként meg nagyon, de nagyon kedves voltam, mert Hpasp-pal összehasonlłtáskor vehettük volna a CFT-s lengyel vagy görös Block 50/52 és 50+ gépeket három pótossal az integrált ECM eszközök miatt, az F-16I-t vagy a UAE Block 60-ast is, nem A/C változatot két pótos és ECM konténerrel. Ja, és ezek nem "paper jet" változatok, számottevő mennyiség van belőlük hadrendben...