Nem emlékszem, hogy lett volna valahova linkelve. A francia sereg cseréli a legendás Peugeot P4-et is. A győztes az Arquus Trigger/Trapper lett. Megerősített futóművel, több ponton módosítva, de alapjaiban egy Ford Everest/Ranger. Francia gépet akartak, szóba került a Renault Duster, de túl kicsinek találták, valamint a Peugeot 5008, de annak pedig a terepjáró képessége nem volt megfelelő. Cél volt, hogy mindenféleképpen valami civil piacra is gyártott gép legyen az alap és ezzel alacsonyan tudják tartani az árat.
Közel 4000 darabbal terveznek, a gyártóval kötött szerződés alapján van egy 14 éves support is, aminek része, hogy a flottának 95 százalékban működőképesnek kell lenni.
2,2 literes, 160 lóerős ősdízelmotor, 25 centis hasmagasság, 80 centis gázolómélység. A dupla kabinos pickup és az ötajtós terhelhetősége 1 000 kg, a szimpla kabinos pickupé 1,3 tonna.