Az AMRAAM HMZ-je 10 km magasság esetén végetér kb. 17-18 km távolságban és ott már igencsak szubszonikus sebesség felé tendál, ha a cél manőverezik esélye nemigen van. F-22 simáb kívül repked MHZ-n normál esetben, de nem is annak leküzdése a cél vele.
Akkor minden emberi számítás szerint az F-35 sem repülne be a MHZ-be hisz miért is repülne alacsonyabban?
Definiáld a "sok" értelmezését mennyiségileg, hogy erre tudjak válaszolni.
Ugye arról volt szó,hogy ezeket a gépeket hátulról oldalról könnyebb detektálni.HA a NASAMS-hez csak egy felderítő radar van akkor arra lehet szembe repülni tehát ott macerás oldalról vagy hátulról rálátni a gépekre.Sok az annyi amennyi ahhoz kell,hogy bármerről jöjjön az ellen a AN/MPQ-64 F1 radarok egyike rálásson oldalról vagy hátulról.Bár nekem erős kétségeim vannak afelől,hogy az AN/MPQ-64 F1 radar képes olyan távolságból detektálni egy F-35-öt aminek van harcászati értelme hisz erre max a méteres hullámhosszon működő batárok képesek csak.Lehet,hogy tévedek de annak nincs értelme,hogy egy 1,2-1,3 Machal(elvileg képes rá fegyverzettel) 6000-10000 méter magasan közlekedő F-35-öt 20-30km-ről észlelj.
Melyik radarnak? Milyen aspektusból?
Legyen mondjuk a NASAMS 2 AN/MPQ-64 F1 radarja.Legyen csak a 3 fő irány szemből,oldalról és hátulról.