molnibalage
A lassan halad-e a PAKFA témához visszatérve.
Az YF-22 1990-ben repült először.
Aztán rájöttek, hogy ez így nem teljesen jó, szóval átterveztek egy csomó dolgot.
Az F-22 1997-ben repült először.
És mint írtad 2005-ben állt szolgálatba.
Ez nálam 15 év fejlesztés.
A PAKFA 2010-ben repült először, mint prototípus.
Most 2018-ra tart ott, hogy már elkezdték a véglegeshez közeli konfigurációt tesztelgetni.
2025-re ígérik azt, hogy elkezdik szolgálatba állítani szépen lassan a gépet.
Ez nálam megint 15 év. De ha nem lesz meg 2025-ig a széria szolgálatba állított gép az se gáz, ugyanis az oroszok anyagi lehetőségei mások, mint az USA-nak. Ráadásul az F-22-vel ellentétben a T-50 esetén a kezdettől fogva számolnak a földi és tengeri célpontok leküzdésének képességével is.
A lassan halad-e a PAKFA témához visszatérve.
Az YF-22 1990-ben repült először.
Aztán rájöttek, hogy ez így nem teljesen jó, szóval átterveztek egy csomó dolgot.
Az F-22 1997-ben repült először.
És mint írtad 2005-ben állt szolgálatba.
Ez nálam 15 év fejlesztés.
A PAKFA 2010-ben repült először, mint prototípus.
Most 2018-ra tart ott, hogy már elkezdték a véglegeshez közeli konfigurációt tesztelgetni.
2025-re ígérik azt, hogy elkezdik szolgálatba állítani szépen lassan a gépet.
Ez nálam megint 15 év. De ha nem lesz meg 2025-ig a széria szolgálatba állított gép az se gáz, ugyanis az oroszok anyagi lehetőségei mások, mint az USA-nak. Ráadásul az F-22-vel ellentétben a T-50 esetén a kezdettől fogva számolnak a földi és tengeri célpontok leküzdésének képességével is.