Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
wolfram
Nehéz lenne nem egyet érteni veled ez ügyben.
Mondjuk érdekes lenne ha valami hasonlót bele tudnánk tenni a járműbe meghajtásként:
http://www.pact.ac.uk/facilities/PACT-Core-Facilities/Gas-Turbine/gas-turbine-system
Ugyanis egy jármű csak gyorsításkor használ föl nagy energiát, egyenes futáshoz ehhez képest minimálisat.
Ha szuper kondenzátorokban eltárolod az energiát, majd gyorsításnál leadod akkor az 200 Kw alap + 300 Kw szuper kondenzátoros energia is lehet amíg gyorsítasz. 500 Kw-nak meg elégnek kell lennie.
Az a baj, hogy 3-an dolgozunk a projekten, a rendes munkánk mellet
Kicsit megfeneklettünk.
A 20 tonna az elfogadott koncepció (gumikerekes) miatt lényegében kőbe van vésve. Ha ennél nehezebb lenne a jármű, akkor nem lenne életképes.
Én egy valódi IFV-t nem tartok reálisnak. Csak egy IFV tűzerejű APC-t.
Az IFV (pont a súlya miatt) az én felfogásom szerint csak lánctalpas lehet
Mi 20 tonna körül húztuk meg ezt a határt az APC esetén. Az IFV verzió ettől csak a fegyverzetében térne el elvileg.
Ugyanis lánctalpas IFV-ből lehet APC-t és szerintem MBT-t is csinálni, ha jól tervezed meg.
De gumikerekes APC-ből szerintem nem lehet teljes értékű IFV-t csinálni. Egy normális IFV 40 tonna körül mozog.
Teljesen más a páncélzat is és a meghajtás is. Egy IFV-t fel kell készíteni RPG találatra a passzív páncél terén is, egy APC-t értelmetlen szerintem. (Ár/érték arány a feladat függvényében)
Igazából a 14.5 mm-s lövedékek elleni védelem nem nagy kunszt. Ez 5-6 centiméter RHA-t jelent. Én alumínium alap vázban, és arra felcsavarozható/becsúsztatható műanyag lapokban gondolkoztam.
Részletesen nem fejtem ki, mert az OFF lenne, meg nem is tartunk ott, de 8 cm vastag Dynema szálerősítéses műanyag "lemez" súlya 1 centiméternyi hengerelt acéllal egyenértékű. Viszont 1 centiméter acélnál jóval nagyobb védelmet nyújt. RPG-k ellen haszontalan, de az ellen nem is kell védenie. Arra ilyen APC szinten én aktív védelmet használnék.