[Open ISV] Meghajtás, erőátvitel

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
8 685
6 568
113
Ja a gyors nyomatekleadas mint elony kiderult hogy egyaltalan nem elony. /csak hogy ne fussuk ujra a koroket./ nem revelans.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
8 685
6 568
113
Sehol semmi par ismeros szakemberrel alkottunk egy konnyu lovedekallo pancelzatot. /ami barmilyen szarazfoldi jarmure felszerelheto onnallo vagy kiegeszito pancelzatkent./ 4 kukonbozo retegvastagsagban 3 kulonbozo strukturaba. Mind meglovetve mind tuznek fagynak kiteve... Stb.

A pancelzat alapja aramidszal uvegszal szenszal mugyantaba agyazva vagy egyeb mechanikai vagy tuzallo tulajdonsagot ado anyaggal vegyulettel kezelve...

Mindezeken kivul meg 4 kulonbozo anyagu reteg alkotja a pancelzatot /1 fem/ minden civil piacon vagy ipari szegmensben elerheto. Viszomylag olcso konnyu jol munkalhato formalhato alakithato testreszabgato pancelzatot eredmenyez. Hadi hasznalatu puskaloszereknek puskabol valo tuzkivaltasanak hatasatol mar kis tavolsagbol is kielegito vedelmet nyuljt. 4+3 bol 3+2 ./reteg/struktura./ 1+1 kozepes tavolsagbol rombolo puskabol leadott lovesnek is ellen all.
Stb..,
Konnyu /nem a legolcsobb/ de ami plusz azt behozza az egyeb alkatreszen sporolas / a konnyu suly miatt... Konnyen gyarthato nagy es kis tomegben is kis es nagyipari modszerekkel egyarant. Nem igenyel kulonosen nagy szakertelmet.
Legalabbis ami engem erinthet ezen a teren.... :) nem erre keszult de segitett boccs hogy meghajtasba irom mikozben ez pancelzat.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
8 685
6 568
113
A mesterdarabok elkeszitese maceras/igenyel mestert aki csinalja./ . de mesterforma mesterdarab birtokaban a gyartas mar viszonylag egyszeru.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
8 685
6 568
113
A hordozo platformokra kessz van tobb jarmure tobb fele konstrukcios terv mind vedetsegben mimd az alkalmazott megerositett alkatreszek tekintetebe.

Csak epp proto nem keszult egybol sem. Szamitasok az eredetileg marado alkatreszek fo elemek adataival es a beepitesre cserere szant alkatreszekkel is. /ugye tudjuk hogy ez elengedhetetlen hisz attol hogy papiron minden ok nem biztos hogy bekotesipoont vagy mas masiranyu terhelese hogyan hat ki es hol kell valtoztatni. /protofazis./de a pancelzat valos.tesztelt targy./rendszer./ es azert rendszer mert mechanikai tompitassal is rendelkezik./sot szerves eleme./
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
8 685
6 568
113
Van egy ezredes azt az nem hajlado semmire. /afganba felfele bukott masok halala serulese volt a szerencseje./ igaz talan nekem se kellett volna visszaelnem azzal hogy civil vagyok./
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
8 685
6 568
113
A rohadt mocsok szarhazi. Szegyent hozott a magyar hadseregre Honvedsegre!!! Szegyen szemre majdnem lazadas tort ki ellene!!!misszioba!!! Mind tudjatok ez mit jelent...
Aldozatai kozul meg van ismerosom aki erintett...

Nem tisztnek valo az ilyen plane nem fo tisztnek... Nem nevesitek nem ragalmazok...elkepzelt kitalalt a karakter...a valosaghoz hasonlo dolgok csupan a kepzelet szulemenye./

Igy a vegere az emberiseg a csukjas majmokkal all rokonsagba es delamerikaba fejlodott ki nem afrikaba hoppa.komolyan.
 

speziale

Well-Known Member
2016. február 25.
843
595
93
Érdekes topik...
Én azt nem értem, hogy minek a D/E meghajtással szórakozni?

Az "autó, motor...stb." topikban én ugyan többször felvetettem, hogy nem értem, hogy az autógyártók miért a plug-in-hybrid-eket nyomatják (valójában értem), és miért nem a soros hybrideket. Mondjuk azóta a Honda meg is csinálta :) :

https://totalcar.hu/tesztek/2018/12/04/honda_cr-v_hybrid_2018/

de a lényeg: harcjármű esetében ez szerintem felesleges túlbonyolítás, ami harceszköz esetében ritkán jó. Eleve az akkupakk (meg a hozzá tartozó sallangok) egy csomó helyet foglal, nehéz, és a motorvezérlést is iszonyatosan bonyolítja a hybrid üzem. Akkor már értelmesebb egy APU-t beszerelni, ami álló helyzetben is biztosítja az energia ellátást
 

Luthero

Well-Known Member
2010. április 25.
1 372
1 499
113
A rohadt mocsok szarhazi. Szegyent hozott a magyar hadseregre Honvedsegre!!! Szegyen szemre majdnem lazadas tort ki ellene!!!misszioba!!! Mind tudjatok ez mit jelent...
Aldozatai kozul meg van ismerosom aki erintett...

Nem tisztnek valo az ilyen plane nem fo tisztnek... Nem nevesitek nem ragalmazok...elkepzelt kitalalt a karakter...a valosaghoz hasonlo dolgok csupan a kepzelet szulemenye./

Igy a vegere az emberiseg a csukjas majmokkal all rokonsagba es delamerikaba fejlodott ki nem afrikaba hoppa.komolyan.

HHuuu. Ez Kemény. Sejtem hogy kire gondolsz . De mi történt ??? Csak szilveszteri öszinteség roham? Szerintem csak ovatosan válaszolj , és inkább Privátban.
 

Luthero

Well-Known Member
2010. április 25.
1 372
1 499
113
Érdekes topik...
Én azt nem értem, hogy minek a D/E meghajtással szórakozni?

Az "autó, motor...stb." topikban én ugyan többször felvetettem, hogy nem értem, hogy az autógyártók miért a plug-in-hybrid-eket nyomatják (valójában értem), és miért nem a soros hybrideket. Mondjuk azóta a Honda meg is csinálta :) :

https://totalcar.hu/tesztek/2018/12/04/honda_cr-v_hybrid_2018/

de a lényeg: harcjármű esetében ez szerintem felesleges túlbonyolítás, ami harceszköz esetében ritkán jó. Eleve az akkupakk (meg a hozzá tartozó sallangok) egy csomó helyet foglal, nehéz, és a motorvezérlést is iszonyatosan bonyolítja a hybrid üzem. Akkor már értelmesebb egy APU-t beszerelni, ami álló helyzetben is biztosítja az energia ellátást

Szerintem a dizel motoroknak még most sincs alternativája. Amig nem lesz az akkumlátoroknál egy generációs ugás.
 

thomashewitt

Active Member
2015. március 21.
472
163
43
Érdekes topik...
Én azt nem értem, hogy minek a D/E meghajtással szórakozni?

Az "autó, motor...stb." topikban én ugyan többször felvetettem, hogy nem értem, hogy az autógyártók miért a plug-in-hybrid-eket nyomatják (valójában értem), és miért nem a soros hybrideket. Mondjuk azóta a Honda meg is csinálta :) :

https://totalcar.hu/tesztek/2018/12/04/honda_cr-v_hybrid_2018/

de a lényeg: harcjármű esetében ez szerintem felesleges túlbonyolítás, ami harceszköz esetében ritkán jó. Eleve az akkupakk (meg a hozzá tartozó sallangok) egy csomó helyet foglal, nehéz, és a motorvezérlést is iszonyatosan bonyolítja a hybrid üzem. Akkor már értelmesebb egy APU-t beszerelni, ami álló helyzetben is biztosítja az energia ellátást
Kiesik a hálózat, akkor pedig marad az aggregát, dieselolaj--->aggregát--->akksi kört totál felesleges leírni mert egyel több transzfer.