T
Törölt tag
Guest
Lehet, hogy így indult a passzív radar, de azóta már van némi változás.
A lényeg, hogy a légijárművek "megvilágítására" nem klasszikus radar jel sugárzót alkalmaznak, hanem pl. kommunikációs, és egyéb földfelszíni sugárzók jeleit, amelyek egyrészt beérkeznek direktben a passzív érzékelőkhöz, másrészt a céltárgyról is visszaverődnek, aminek az adataiból kijön a pontos helye.
Nem véletlen ugye az 5G sugárzók intenzív terjesztése a kínai állam részéről. És nem véletlenül nem kapkodnak utánuk épeszű nyugati titkosszolgálatok...
Igen, szólni is kellene már azoknak a hülye radar tervezőknek, hogy teljesen feleslegesen erőlködnek kW-MW-os teljesítményű adókkal, hiszen mint azt @pöcshuszár olvtárstól immáron mi már szerencsére megtudhattuk, bőven elég az 5G antennák által leadott 100W is.
