A Dassault természetes, hogy nem adja át a teljes technológiát. Ahogy olvastam anno a tender nyilvános részét, összeszerelésről volt szó a HAL-nál, és nem teljes techno transferről.. Ne felejtsük el, hogy a Rafi az amerikai típusok (F-22/35/) kívül sorozatban gyártott alacsonyabb észlelhetőségű repülőgép (összevetve a EF-el, és az összes Szuhojjal, MIG-el (PAK-FA, J-20 stb. nem számit, még legalább 4-5 év kell nekik..) valószínüleg még a F/A-18SH-nál is jobb low visibility jellemzőkkel. Az ellentevékenység rendszere messze a legkorszerübb, az amcsi típusokon kívül (bár az Izraeli és orosz rendszerekről nincs sok info) Aki légiharcolt, Rafi ellen, vagy L-F gyakorláson volt, egyöntetüen kijelentették mennyire nehéz felvenni vele a hacot és győzni. A L-F fegyverzetében a francia lézerbombák (AASM Hammer) jobbak mint a Paveway sorozat - lásd Libia. Az L-L Mica lokátoros változat nem a legsikeresebb konstrukció, valószínűleg azért jobb mint a R-77. Ezért hagytak fel a fejlesztésével és indutak a Meteorral. Az infrás Mica - nem eléggé agilis, fordulékony helyett inkább a Magic II-öt ajánlják. A METEOR sötét ló, keveset tudunk róla, nagy radarreflexiója, miatt csökken a Rafi "lopkodó képessége". Nem tudni még, hogy az AWACS, tanker és bombázógépeken kivül (-B2) mire jó a hatalmas hatótáv, mert hatótávolsága határán nem érzékelhető az F-22/35, és talán az F/A-18. Kérdés a Rafi AESA lokátora mit tud??? Propagandán kívül.. Zuhanyhiradó szerint nagyon kiváló, de objektív techno adatok nem állnak rendelkezésre.