<blockquote rel="antigonosz">Ha magas, akkor a súlypontja is magas, borulékonyabb,nehezebb vezetni, nehezebb megtanulni vezetni. Dőlt már oldalra egy Mrapunk ahol ketten meghaltak.
Ha lesz annyi eszük, hogy nem a merevhidas felfüggesztést fogják erőltetni (ugye elérhető a független felfüggesztés is a Komodorhoz), akkor azért annyira nem lesz ez rossz szerintem. Az ominózus balesetben szereplő MRAP is egy történetesen merevhidas MaxxPro volt.
Azóta már lett M-ATV-nk is, ha jól rémlik. Azok legalább tényleg jók.Akár milyen öreg is de nekem a bolgárok M117-je jobban tetszik, bár az se egy alacsony valami. Van +40 Maxxpro-nk meg egy tucat Cougar.
</blockquote>
Ha ennyit példálózunk a 40+ darabos jenki MRAP-jeinkkel, válaszoljátok már meg nekem légyszi, hogy azok itthon vannak-e mind (kb ilyen darabszámmal, mint amiről írtam) vagy külföldön vannak? Mert külföldről nem fognak ezek hazajönni, és akkor ez a szám nesze semmi fogd meg jól.