Pár elnézett magasságú looping, vagy függőleges figurából megkésett felvétel, ahol nem a katapultálással volt elfoglalva a pilóta (ezért is extrém eset a Thunderbirds hatosának mutatványa, mivel sajnos általánosan elfogadott, hogy ahol humán faktor az ok, ott nem nagyon van gépelhagyási kísérlet.De van néhány szerencsésebb eset is)
Mirage 2000, hasonló mint 2002-ben a pozsonyi SIAD-on, csak itt leért a gép fúvócsöve a földre, de még tudott katapultálni:
F/A-18A, El Toro, 1988, szögletes looping (szabvány Hornet demo elem, mióta világ a világ, csinálja amerikai, finn, svájci, kanadai, ausztrál és spanyol is), látható, hogy a második belehúzás túl hamar jött, így a looping teteje túl alacsonyra jött ki, a leszálló ágban nem jutott hely két 90 fokos irányváltásnak, csak egyetlen, kétségeesett belehúzásnak, ami sajnos nem adta ki:
Japán Blue Impulse kötelék függőlegesen lefelé végrehajtott oszolj! manőverénél (azt hiszem eszt hívják Bombának, ami a Rózsa fordítottja) az egyik gép pilótája későn vette fel a gépet, talán elájult (g-lock?)
Pozsony, 1999, Hawk 200, függőleges figura leszálló ágánál nem jött ki a magasság, sajnos egy földön tartózkodó személy is az áldozatok közt:
https://www.youtube.com/watch?v=nBF52ai6ivc
Blue Angels katasztrófa:
https://www.youtube.com/watch?v=N4WKX1yVHhQ
Ezek valóban kiragadott esetek, de ettől még sajnos gyakori, hogy ezt rontják el a pilóták.