Hogy nen minden kerul be a hirekba vagy ér el minket. Lehet, hogy csak ezek elvesztettek tobb gepet.
https://forum.htka.hu/threads/repülőesemények-balesetek-szerencsétlenségek.595/page-40#post-439448
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hogy nen minden kerul be a hirekba vagy ér el minket. Lehet, hogy csak ezek elvesztettek tobb gepet.
Az elvesztett gépek nincsenek benne. Csak az USAF FY17-ben vesztett 2 db A-10 és 2 db F-16-ost.
A sűrűség talán inkább. Gyakorlatilag pár nap alatt tucatnyi gép zuhant le, a világ minden részében vegyesen. Tényleg szinte hihetetlen a sors néha, hónapokig akár szerencsére semmi, aztán egy hétig csak olvasod, hogy hol hány gép veszett oda.Ez ám a hullámzás. És ez csak USAF. Szerintem csak szubjektív érzés és a 200 halott amit torzít.
Az elvesztett gépek nincsenek benne. Csak az USAF FY17-ben vesztett 2 db A-10 és 2 db F-16-ost.
F-16
FY13 6 db
FY14 0 db
FY15 6 db
FY16 5 db
Ez ám a hullámzás. És ez csak USAF. Szerintem csak szubjektív érzés és a 200 halott amit torzít.
Események típusonként, részletezve nincs, hogy mi történt.A 2017-es veszteségek mikor voltak és mi történt?
Az elvesztett gépek nincsenek benne. Csak az USAF FY17-ben vesztett 2 db A-10 és 2 db F-16-ost.
F-16
FY13 6 db
FY14 0 db
FY15 6 db
FY16 5 db
Ez ám a hullámzás. És ez csak USAF. Szerintem csak szubjektív érzés és a 200 halott amit torzít.
Hogyan váltana ki pl. egy F-16 palacsintázás egy AH-64-es lezuhanást? Nincs ok-okozati összefüggés
A következő okok adnak táptalajt a fals érezeteknek:
- Teljesen véletlenszerűen is van halmozódás, 1997-ben is volt ilyen az USA-ban még egy napos reptilalom is vol mindenre. Nem találtak semmiféle összefüggést.
- A '80-as években volt két rossz év is egymás után, aztán 18 hónapig egyetlen airliner sem zuhant le. Ez ám a statisztikai hullámzás.
- Az ember memóriája és a hírcsatornák szelektivitása és az, hogy ebből az egyszeri olvasó mennyi hírt talál meg. Lehet, hogy volt hasonló "hullám", csak akkor nem lett összegyűjtve egy csokorba.
az az érzésem a topivot olvasva, 2018-ra elfogytak a képzett karbantartók világszerte...
Ott meg totál pilótahiány van, a műszakiakkal egyetemben. Az ok egyrészt kevesebb pénz, mint a polgári vonalon, másik pedig az állandó Föld másik felén turnézás. Családdal az gázos, a terhelés pedig hatalmas.khmm.. akatoani gépek is potyognak rendesen...
Nem, abból van elég. Bal*asz managementből lett túl sok.
Tulajdonképpen az az egész forrása, hogy a légitársaságokat már nem pilóták és mérnökök vezetik, hanem pénzemberek. Totálisan és már túl veszélyesen a pénzszerzés alá van rendelve az egész, ami kinyírja az egészet (ahogy a játék vagy filmipart is, minden mással együtt).
Egyszerűen ott spórolnak, ahol lehet, kifacsarják a mérnökökből/pilótákból a legtöbbet a lehető legkevesebb pénzért, hogy a részvényeseknek minél több jusson. Mivel itt is megvan az a jelenség, hogy egy dolgozóra jut vagy 3 részvényes/manages/vezető/akármi, ami nem tesz hozzá semmit, de rohadt sokba kerül, azokat a műszaki/üzemeltető oldalról val leépítéssel veszik el. Vagyis kevesebb az igazi mérnök. Amekkora ma a repülőipar, simán kevés a foglalkoztatott műszakiak száma, de a megélhetési alkalmatlan irodisták elszívják a keretszámot és így a bért, amit nekik lehetne adni.
Ez a baj. Ami műszaki vagy pilótahibából katasztrófa lett, az mind visszavezethető vagy a fáradtság/túlhajszoltság, vagy a képzésre költött kevés pénzen - ezek pedig a munkavégzőket érintik. A nyakkendős élősködők sokba kerülnek.
Ebben a hónapban kétszer repülök, szóval belehet fejezni az ijesztgetést!!
Ebben a hónapban kétszer repülök, szóval belehet fejezni az ijesztgetést!!
https://en.wikipedia.org/wiki/Aviat...s#Bureau_of_Aircraft_Accidents_Archives_(B3A)
Az 1970es évek 2000-3000 halálos áldozat per év kb 600ra csökkent tavaly pedig 399 volt. Mindezt úgy, hogy a szállított utasok száma 13*ra nött. (300millióról 4.000 millióra ) és a balesetek túlnyomó része kisgépes baleset.
Persze ez nem fog vígasztalni ha a héten lepottyanok.