Előkerestem a szír topicban említett hírt:
https://www.rt.com/news/426076-russian-heicopter-crash-syria/
https://www.rt.com/news/426076-russian-heicopter-crash-syria/
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A statisztika szépen javul, csak éppen a near miss és findings szépen megvannak.
Az igazság iinkább az, hogy a technika fejldődése menti meg a dolgot (megbízhatóság, fejlettebb diagnosztikai rendszerek, újabb berendezések, stb...), meg az egyre szigorodó előírások, de nagyon hajszálon egyensúlyoz az ipar, a fenntarható költségek és a biztonság tekintetében, mivel a management nem enged biztonsági gap-et növelni, hanem azt igyekszik betömni a még több haszonért.
A balesetek száma javul (esetleg néha stagnál), de egyre többször megyünk el a határig, kezdve a pilóta pihenőidők kipercelésétől an NDT vizsgálatok kicentizésén át a CAMO által ahol lehet megengedett meghosszabbításokig.
Hát ja. Ehhez képest az autózásban a biztonságosabb autók miatt nem csökken ennyire az esetek száma, mert a volán mögé ülők számottevő arányánál nem sikerült semmiféle fejlődést felmutatni közlekedési kultúra javításában.Én akárhogy nézem összességében utasszámra nézve ha 95-98%al esett a balesetben elhunytak száma 40év alatt. És ez azért nagyon durva előrelépés.
és akkor nagyon nem vettük kevertük ide, hogy mennyibe kerül most egy pl BP London és mennyibe került 90es években és mennyibe a 70es években.
Így van,Hát ja. Ehhez képest az autózásban a biztonságosabb autók miatt nem csökken ennyire az esetek száma, mert a volán mögé ülők számottevő arányánál nem sikerült semmiféle fejlődést felmutatni közlekedési kultúra javításában.
Hát igen. Ez olyan mint a jó öreg bölcseség, hogy inkább lennék ejtőernyős mint tengeralattjárós, mert tengeralattjáró már maradt lent de ejtőernyős még egy sem maradt fent!Nyugi. Gép még nem maradt fenn. Ilyen, vagy olyan formában, de téged is visszakapunk...
Lezuhant a magyar fejlesztésű elektromos kisgép, ketten meghaltak.
Pár órája még láttam repkedni a flightradaron.
Ez sem lesz sikersztori.
https://www.pecsma.hu/top/lezuhant-egy-repulo-pecs-mellett/
Erről a gépről lehet szó:
http://iho.hu/hir/elektromosok-kotelekben-repul-a-masodik-efusion-170928
Szomorú eset, de szerintem ebből nem következik, hogy sikertelen a program.
Hát ja. Ehhez képest az autózásban a biztonságosabb autók miatt nem csökken ennyire az esetek száma, mert a volán mögé ülők számottevő arányánál nem sikerült semmiféle fejlődést felmutatni közlekedési kultúra javításában.
Közlekedési kultúrát írtam, nem biztonságot. Ugyanúgy száguldoznak egyesek, a sebességhatár csak dísz, ahogy a záróvonal, nem tekintik egymást partnernek az emberek egy társasjátékban stb.Erről vannak pontos számadataid az autózásra vonatkozóan?
Az ABS, az ESP, a légzsák rendszerek bevezetése azért elég sokat javított a balesetek során bekövetkező halálozási arányon az elmúlt kb. 30 évben.
Most terjedtek el a mindenféle vezetéssegítő rendszerek (videó- és "radar" alapú), amelyek szükség esetén be is avatkoznak. A cél persze önvezető elektromos autó, ami tökéletesen működik.
Remélem igazad van, mindenesetre mások is gondolnak a pesszimista forgatókönyvre:Szomorú eset, de szerintem ebből nem következik, hogy sikertelen a program.
Ez nem az a cég ( vagy ugyanazon(?) személyekhez köthető folyamatos cégmetamorfózis), amelyiknek már akadt össze a bajsza a hatósággal repülőgép építés kapcsán?Két szerelő...
De biza, ők azok csak új cégnéven bejegyezve.Ez nem az a cég ( vagy ugyanazon(?) személyekhez köthető folyamatos cégmetamorfózis), amelyiknek már akadt össze a bajsza a hatósággal repülőgép építés kapcsán?
(Corvus)
Csak megéri az Aeromagazint olvasgatni...De biza, ők azok csak új cégnéven bejegyezve.