Meg motor.Toronycsere.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Meg motor.Toronycsere.
Véget lértek a tesztek, kormánydöntés 2022.
Akkor már csak azon múlik ki viszi a több táska pénzt Canberraba...Véget lértek a tesztek, kormánydöntés 2022.
A végső ajánlat benyújtva, állítólag vmi meglepit is tettek bele.
Annyira nincsenek jó adottságiank egy tengeri partraszálló verzió teszteléséhez...attól még vihetünk hozzá valamit.Remélem az úszóképes Lynx fejlesztésében és gyártásában való részvétel az trolololo.
Ha már a jó öreg AAVP-7 lassan kikopik az aktív szolgálatból és nem igazán van nyugaton utódja, ha csak a törököt nem számítjuk... export piacon még akár lehetne is valamekkora sikere, hát még ha az USMC úgy dönt, nem elég az 8x8 ACV és mégis kéne neki egy lánctalpas az AAVP-7 leváltására.
Akkor ez volt a meglepi a tegnapi utolsó ajánlatban??Remélem az úszóképes Lynx fejlesztésében és gyártásában való részvétel az trolololo.
Ha már a jó öreg AAVP-7 lassan kikopik az aktív szolgálatból és nem igazán van nyugaton utódja, ha csak a törököt nem számítjuk... export piacon még akár lehetne is valamekkora sikere, hát még ha az USMC úgy dönt, nem elég az 8x8 ACV és mégis kéne neki egy lánctalpas az AAVP-7 leváltására.
Majd a digókkal, görögökkel közösen! Amúgy a Balaton neked smafu???Annyira nincsenek jó adottságiank egy tengeri partraszálló verzió teszteléséhez...attól még vihetünk hozzá valamit.
A Balatonon kb gyalog átsétálsz!Majd a digókkal, görögökkel közösen! Amúgy a Balaton neked smafu???
Passz. Természetesen lehet teljesen más is, aminek semmi köze a Lynxhez. Csak trollkodom vele.Akkor ez volt a meglepi a tegnapi utolsó ajánlatban??
A végső ajánlat benyújtva, állítólag vmi meglepit is tettek bele.
Én egy úszóképessel szemben sem táplálnék ellenérzéseket. Simán minden Lynx-et használó dd-ba szerveznék egy zászlóaljat a hadműveleti lehetőségek növelésére.Jó eséllyel lehet, hogy végig csak a flatbed logisztikai Lynx-re gondol a Gary barátunk a különleges projekt alatt, csak az RM végső ajánlatos hír még a flatbed leleplezése (okt 18.) előtt íródott valamikor, de csak utána került ki az RM oldalára (okt 21.).
Janes-nek ezt nyilatkozta:
While the primary objective of the AUD10–15 billion (USD6.8-13.6 billion) programme is to deliver and support up to 450 IFVs for the Australian Defence Force (ADF), it also seeks around 100 combat support platforms in manoeuvre support, logistics, repair, and recovery roles.
Kept secret for over three years for commercial reasons, development of the Lynx CSV at the company's Queensland facility means that those four roles could now be undertaken by the new CSV, leaving the other six to the Lynx KF41, which shares the same modular architecture, Stewart told Janes .
Az australiandefence cikkben ezt pedig ezt mondta:
"Development of the CSV capability for export from Australia would continue whether or not Rheinmetall was selected as the preferred tenderer for Land 400 Phase 3, Stewart said.
The platform filled a gap for a highly-protected combat support vehicle and discussions had taken place with Hungary – which is buying the Lynx KF41 – and other European countries, he added."
Tehát azt remélik, hogy sikerül exportálni a flatbed Lynx-et, többek közt nekünk is.
Az biztos, hogy izgalmasabb bejelentés lett volna, mint a flatbed variáns.Én egy úszóképessel szemben sem táplálnék ellenérzéseket. Simán minden Lynx-et használó dd-ba szerveznék egy zászlóaljat a hadműveleti lehetőségek növelésére.
A CSV verziót mi magunk is "összelegózunk" Zalában - nem különösebben high-tech eszköztől van szó. Daru gyártó van Európában dögivel - ennél sokkal több nem kell. A plató résznek még különösebben erős páncélzat sem kell: elég a crew compartmentet védeni. Fegyvereztnek meg egy Natter torony aztán kész! Ha pedig lesz saját verziónk, akkor a régiónkban tudjuk értékesíteni a Lynx-szel együtt. Biztos jobb biznisz, mint dollárért 15000 km-ről importálni, hogy aztán a szervizelése, alkatrész ellátása is problémás legyen.The platform filled a gap for a highly-protected combat support vehicle and discussions had taken place with Hungary – which is buying the Lynx KF41 – and other European countries, he added."
Tehát azt remélik, hogy sikerül exportálni a flatbed Lynx-et, többek közt nekünk is.
A CSV verziót mi magunk is "összelegózunk" Zalában - nem különösebben high-tech eszköztől van szó. Daru gyártó van Európában dögivel - ennél sokkal több nem kell. A plató résznek még különösebben erős páncélzat sem kell: elég a crew compartmentet védeni. Fegyvereztnek meg egy Natter torony aztán kész! Ha pedig lesz saját verziónk, akkor a régiónkban tudjuk értékesíteni a Lynx-szel együtt. Biztos jobb biznisz, mint dollárért 15000 km-ről importálni, hogy aztán a szervizelése, alkatrész ellátása is problémás legyen.
9 büffel és 5 Wisent mellé nem is tudom kelle-e nekünk Lynx CSV - inkább Skyranger vagy valami más hasznosabb feladatra kellene használni a Lynx alvázakat...
Mentségünkre legyen mondva, hogy mi is abban bízunk, hogy ők meg tőlünk vesznek valamit!Ez elsősorban az RM Defence Australia vágyálma, hogy mi, vagy bármelyik másik leendő üzemeltető megrendeli az ő variánsukat...
Mentségünkre legyen mondva, hogy mi is abban bízunk, hogy ők meg tőlünk vesznek valamit!
Vagy barterezünk!Pontosan.
De mivel nálunk lesz a fejlesztőközpont, minket nem feltétlenül érint az hogy az RM az ausztráloknál mit tesz bele a szerződésbe a tender elnyerése érdekében. Akármilyen Lynx változatot fejleszthetünk magunknak. Ha akarunk. De lehet azt mondjuk ez a variáns akár nekünk is megfelelő lehet és az ausztrálok úgy is kiperkálták már a fejlesztés költségét... és rendelünk pár Supashock darút... érted.