A félidős gépeket huszad áron lehet megvenni.. Épp csak nem tudhatod, mikor repül le a forgószárnyukHáát nem tudom....
Kétségtelen, hogy nem lett könnyű a helyzetük, de a cikkben is benne van, hogy a többi gyártó sem igazán jeleskedik:
Most gyorsan ránéztem a fő "offshore" típusok számaira, és azok sem tündökölnek 2014-től:
S92 - 42, 16, 7, 3, 4
AW189 - 10,16,7,14,10
(ezek össz. példányszámok, nem SAR vagy OFF spec.-k)
A Japán a partiőrségnek 2014 óta már több mint 6-11 gépet rendeltek (a pontos szám nem egyértelmű 6-ot le is szállítottak, de talán van még 5 rendelésen)
Szóval ha tényleg vevőt keresnek a H225-ös gépekre, akkor fel kell tenni a kezünket, hogy jó áron átvesszük őket!
Ha jól vettem le, a gyár aszongya, megtalálta a kiváltó okot, de nem mondja meg.
Az sem tiszta, hogy akkor csak az új gépeken kukázzák az egyik csapágyazási rendszert, vagy át kell építeni a régieket is?