K
kamm
Guest
Tipikus bullshit duma, a konkrétumok teljes hiányával.
Egeszen konkretat irtam, ha valamit nem ertesz, kerdezz batran, szivesen segitek a kevesbe szerencseseknek..
Ahogy a technika halad előre egyre több információ helyett pont hogy egyre kevesebbet igyekszenek megjeleníteni egy időben, csökkentendő a piloták terhelését.
Ugyan dehogy. Komplexebb es sokkal teljesebb kepet kapnak inkabb, nem egyedi kijelzoket kell leolvasnbi es ertekelgetni. Szamszeruleg kevesebb egyedi kijelzo van, de adatbol valoszinuleg sokkal nagyobb mennyiseg van, csak azt nem kell igy mar allando, dedikalt kijelzon tartani.
De sorolj már fel csak pár dolgot ami az elmúlt egy-két évtizedben került be a teherszállító vagy csak simán nagyobb gépek cockpitjének kijelzőjére. Vagy miaz amire használhatatlan, egy kisebb kijelző?
Egy 20 éves gép cockpitje is simán hozza egy mai nagyképernyősét, és minden információt képes megjeleníteni. A különbség csak a méretben van. Attol, hogy nagyobb a kijelző onmagában nem lesz technológiailag modernebb, max csak nagyobb méretben nézhetnek egy radarképet, kb ugyanabban a felbontásban.
Nezz mar ra a kepekre, komolyan, ehhez nyolc altalanos eleg. Pl az otodik 15" kijelzo alul eppen negyfele van osztva, de barmikor fele-felere is kapcsolhatjak avagy ket negyed-egy fel, de egy poccentessel full screen lesz a terkepnek, akarminek.