Szállítógépek váltása a MH-nél

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

tonyo

Well-Known Member
2017. június 23.
4 309
4 458
113
Eljártuk a gúnár keringőt. Az Atlas Nagy a C-27 kicsi, Herki nem kell rasa gépet nem vihetünk, a brazil kiforratlan. Tudod mi lesz a vége? Dr. Maróth meg fogja mondani a frankót. Mi azért agyalhatunk rajta, és lehet, hogy el is olvassák.
Véletlenül nem vagy benne a körben :D
 

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
4 343
8 643
113
Pogány, Pogány, fel kell venned most már a HTKA keresztjét, és ennek jelében el kell kezdened hinni. ;-)
Ez itt a HTKA. Itt a hírek perceken, de max egy órán belül megjelennek. Néha még a hivatalos megjelenésük előtt. :)

Akkor vesznek még új, vagy egy rakás használt de jó technikát is a kedvemért, (no meg románia letiprására), amiket aztán át lehet faragni hasznosra? :)
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
15 101
19 662
113
Ez meg már megint mi lehet?


Közbeszerzési értesítőből....

Ajánlati/részvételi felhívás Szállítmányozási keretszerződés „Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre” tárgyban

„Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre”
– Mennyisége:
– 2021. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2022. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2023. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– A keretösszegekre vonatkozóan ajánlatkérőnek megrendelési kötelezettsége nincs, a szállítások a felmerülő igények alapján kerülnek megrendelésre. A megrendelések elmaradását ajánlattevő nem tekintheti úgy, mint árbevételének ajánlatkérő hibájából történő elmaradását.

A szerződés időtartama:
Kezdés 1.1.2021.
Befejezés 31.12.2023

A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A Nyertes Ajánlattevőt a Ptk. 6:186-187. § alapján kötbérfizetési kötelezettség terheli.
Késedelmi kötbér: Az engedélyek hiányából, illetve egyéb bármi okból bekövetkező késedelem miatt a Nyertes Ajánlattevőt kötbérfizetési kötelezettség terheli. A kötbér mérték: a késedelem időtartamára vonatkozóan napi 1.000.000,- Ft (HUF), a szállítmányozó által vállalt rendelkezésre állási időt 24 órával meghaladó késés esetén.

A Költségviselő részéről nem vis maior okokra hivatkozással történő lemondás vagy a megrendelt feladat Költségviselő kezdeményezésére nem vis maior okok miatt történő meghiúsulása esetén a következő lemondási díj fizetendő az adott ajánlatban szereplő fuvardíj százalékában:
• 100 % a tervezett indulást megelőző 48 órán belül;
• 75 % a tervezett indulás előtt több, mint 48 órával de kevesebb mint 72 órával;
• 50 % a tervezett indulás előtt több, mint 72 órával, de kevesebb, mint 14 nappal;
• 25 % a tervezett indulás előtt több, mint 14 nappal, de kevesebb, mint 30 nappal;
• 0 % a megrendelés visszaigazolása után, de a tervezett indulás előtt több, mint 30 nappal.

Ha a Szállítmányozó az árajánlatában a szállítást végrehajtó légitársaság feltételeként az adott árhoz más lemondási feltételeket határoz meg és azt a Költségviselő elfogadja, akkor a fenti lemondási feltételektől el lehet térni.
Amennyiben a szállítás végrehajtása a Költségviselő igénye alapján a végrehajtás előtti 14. napig módosításra kerül (az eredeti időponthoz képest max. 14 nappal későbbre), az nem számít lemondásnak. Ha az eredeti időponthoz kapcsolódóan bizonylattal igazolt költség keletkezett, úgy az a Költségviselővel történő egyeztetés után kifizetésre kerül.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.


A gazdasági szereplők műszaki és/vagy szakmai alkalmasságára vonatkozó (adott esetben azok kizárásához vezető) szempontok

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.



Ajánlattételi határidő:
9.12.2020 - 09:00

------------------------------

Erről jut eszembe: a külügyminisztérium A330-asa repült már bárhová? Vagy még mindig Ferihegyen áll és folyik a hatósági papírmunka?
 

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
4 343
8 643
113
Ez meg már megint mi lehet?


Közbeszerzési értesítőből....

Ajánlati/részvételi felhívás Szállítmányozási keretszerződés „Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre” tárgyban

„Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre”
– Mennyisége:
– 2021. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2022. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2023. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– A keretösszegekre vonatkozóan ajánlatkérőnek megrendelési kötelezettsége nincs, a szállítások a felmerülő igények alapján kerülnek megrendelésre. A megrendelések elmaradását ajánlattevő nem tekintheti úgy, mint árbevételének ajánlatkérő hibájából történő elmaradását.

A szerződés időtartama:
Kezdés 1.1.2021.
Befejezés 31.12.2023

A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A Nyertes Ajánlattevőt a Ptk. 6:186-187. § alapján kötbérfizetési kötelezettség terheli.
Késedelmi kötbér: Az engedélyek hiányából, illetve egyéb bármi okból bekövetkező késedelem miatt a Nyertes Ajánlattevőt kötbérfizetési kötelezettség terheli. A kötbér mérték: a késedelem időtartamára vonatkozóan napi 1.000.000,- Ft (HUF), a szállítmányozó által vállalt rendelkezésre állási időt 24 órával meghaladó késés esetén.

A Költségviselő részéről nem vis maior okokra hivatkozással történő lemondás vagy a megrendelt feladat Költségviselő kezdeményezésére nem vis maior okok miatt történő meghiúsulása esetén a következő lemondási díj fizetendő az adott ajánlatban szereplő fuvardíj százalékában:
• 100 % a tervezett indulást megelőző 48 órán belül;
• 75 % a tervezett indulás előtt több, mint 48 órával de kevesebb mint 72 órával;
• 50 % a tervezett indulás előtt több, mint 72 órával, de kevesebb, mint 14 nappal;
• 25 % a tervezett indulás előtt több, mint 14 nappal, de kevesebb, mint 30 nappal;
• 0 % a megrendelés visszaigazolása után, de a tervezett indulás előtt több, mint 30 nappal.

Ha a Szállítmányozó az árajánlatában a szállítást végrehajtó légitársaság feltételeként az adott árhoz más lemondási feltételeket határoz meg és azt a Költségviselő elfogadja, akkor a fenti lemondási feltételektől el lehet térni.
Amennyiben a szállítás végrehajtása a Költségviselő igénye alapján a végrehajtás előtti 14. napig módosításra kerül (az eredeti időponthoz képest max. 14 nappal későbbre), az nem számít lemondásnak. Ha az eredeti időponthoz kapcsolódóan bizonylattal igazolt költség keletkezett, úgy az a Költségviselővel történő egyeztetés után kifizetésre kerül.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.


A gazdasági szereplők műszaki és/vagy szakmai alkalmasságára vonatkozó (adott esetben azok kizárásához vezető) szempontok

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.



Ajánlattételi határidő:
9.12.2020 - 09:00

------------------------------

Erről jut eszembe: a külügyminisztérium A330-asa repült már bárhová? Vagy még mindig Ferihegyen áll és folyik a hatósági papírmunka?

Hát nem a spanyol leopardokat vettük meg, az az egy biztos ebből. :D
 

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
3 995
8 093
113
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
Valami gyünnnni fog, more! :rolleyes:
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
15 101
19 662
113
Hát gyerekek ez azt jelenti, hogy 23-ig nem lesz, még szállító és addig akarják megoldani a szállításokat valahogy.

Ugy erzem, ez pont az a330-as berlesere van kiirva.

Épp ezt nem tudtam eldönteni én sem...

De hogy ISO20 konténert a Wizzair még soha nem szállított, az valószínű. Akkor hogy lesz ez?

Vagy most jöttek rá, hogy hiába vettek eddig 5 (?) szállítógépet, a Gripen kitelepülő konténert egyik sem tudja elvinni?


ISO20: 6055 x 2435 x 2591 / 2800 mm
(H x SZ x M)

 
  • Tetszik
Reactions: Gaudi

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
15 101
19 662
113
Ez még fontos, ezt még kifelejtettem a lenti szövegből:


Szolgáltatási kategória száma:
6 (Légi személyszállítási és teherfuvarozási szolgáltatások, kivéve a postai küldemények szállítását)

A teljesítés helye:
Európa, valamint a Magyar Honvédség missziós szerepvállalásainak helyszínei és egyéb jövőben feladatvégrehajtási helyszínek




Ez meg már megint mi lehet?


Közbeszerzési értesítőből....

Ajánlati/részvételi felhívás Szállítmányozási keretszerződés „Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre” tárgyban

„Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre”
– Mennyisége:
– 2021. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2022. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2023. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– A keretösszegekre vonatkozóan ajánlatkérőnek megrendelési kötelezettsége nincs, a szállítások a felmerülő igények alapján kerülnek megrendelésre. A megrendelések elmaradását ajánlattevő nem tekintheti úgy, mint árbevételének ajánlatkérő hibájából történő elmaradását.

A szerződés időtartama:
Kezdés 1.1.2021.
Befejezés 31.12.2023

A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A Nyertes Ajánlattevőt a Ptk. 6:186-187. § alapján kötbérfizetési kötelezettség terheli.
Késedelmi kötbér: Az engedélyek hiányából, illetve egyéb bármi okból bekövetkező késedelem miatt a Nyertes Ajánlattevőt kötbérfizetési kötelezettség terheli. A kötbér mérték: a késedelem időtartamára vonatkozóan napi 1.000.000,- Ft (HUF), a szállítmányozó által vállalt rendelkezésre állási időt 24 órával meghaladó késés esetén.

A Költségviselő részéről nem vis maior okokra hivatkozással történő lemondás vagy a megrendelt feladat Költségviselő kezdeményezésére nem vis maior okok miatt történő meghiúsulása esetén a következő lemondási díj fizetendő az adott ajánlatban szereplő fuvardíj százalékában:
• 100 % a tervezett indulást megelőző 48 órán belül;
• 75 % a tervezett indulás előtt több, mint 48 órával de kevesebb mint 72 órával;
• 50 % a tervezett indulás előtt több, mint 72 órával, de kevesebb, mint 14 nappal;
• 25 % a tervezett indulás előtt több, mint 14 nappal, de kevesebb, mint 30 nappal;
• 0 % a megrendelés visszaigazolása után, de a tervezett indulás előtt több, mint 30 nappal.

Ha a Szállítmányozó az árajánlatában a szállítást végrehajtó légitársaság feltételeként az adott árhoz más lemondási feltételeket határoz meg és azt a Költségviselő elfogadja, akkor a fenti lemondási feltételektől el lehet térni.
Amennyiben a szállítás végrehajtása a Költségviselő igénye alapján a végrehajtás előtti 14. napig módosításra kerül (az eredeti időponthoz képest max. 14 nappal későbbre), az nem számít lemondásnak. Ha az eredeti időponthoz kapcsolódóan bizonylattal igazolt költség keletkezett, úgy az a Költségviselővel történő egyeztetés után kifizetésre kerül.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.


A gazdasági szereplők műszaki és/vagy szakmai alkalmasságára vonatkozó (adott esetben azok kizárásához vezető) szempontok

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.



Ajánlattételi határidő:
9.12.2020 - 09:00

------------------------------

Erről jut eszembe: a külügyminisztérium A330-asa repült már bárhová? Vagy még mindig Ferihegyen áll és folyik a hatósági papírmunka?