Szállítógépek váltása a MH-nél

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 194
81 073
113
Ez meg már megint mi lehet?


Közbeszerzési értesítőből....

Ajánlati/részvételi felhívás Szállítmányozási keretszerződés „Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre” tárgyban

„Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre”
– Mennyisége:
– 2021. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2022. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2023. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– A keretösszegekre vonatkozóan ajánlatkérőnek megrendelési kötelezettsége nincs, a szállítások a felmerülő igények alapján kerülnek megrendelésre. A megrendelések elmaradását ajánlattevő nem tekintheti úgy, mint árbevételének ajánlatkérő hibájából történő elmaradását.

A szerződés időtartama:
Kezdés 1.1.2021.
Befejezés 31.12.2023

A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A Nyertes Ajánlattevőt a Ptk. 6:186-187. § alapján kötbérfizetési kötelezettség terheli.
Késedelmi kötbér: Az engedélyek hiányából, illetve egyéb bármi okból bekövetkező késedelem miatt a Nyertes Ajánlattevőt kötbérfizetési kötelezettség terheli. A kötbér mérték: a késedelem időtartamára vonatkozóan napi 1.000.000,- Ft (HUF), a szállítmányozó által vállalt rendelkezésre állási időt 24 órával meghaladó késés esetén.

A Költségviselő részéről nem vis maior okokra hivatkozással történő lemondás vagy a megrendelt feladat Költségviselő kezdeményezésére nem vis maior okok miatt történő meghiúsulása esetén a következő lemondási díj fizetendő az adott ajánlatban szereplő fuvardíj százalékában:
• 100 % a tervezett indulást megelőző 48 órán belül;
• 75 % a tervezett indulás előtt több, mint 48 órával de kevesebb mint 72 órával;
• 50 % a tervezett indulás előtt több, mint 72 órával, de kevesebb, mint 14 nappal;
• 25 % a tervezett indulás előtt több, mint 14 nappal, de kevesebb, mint 30 nappal;
• 0 % a megrendelés visszaigazolása után, de a tervezett indulás előtt több, mint 30 nappal.

Ha a Szállítmányozó az árajánlatában a szállítást végrehajtó légitársaság feltételeként az adott árhoz más lemondási feltételeket határoz meg és azt a Költségviselő elfogadja, akkor a fenti lemondási feltételektől el lehet térni.
Amennyiben a szállítás végrehajtása a Költségviselő igénye alapján a végrehajtás előtti 14. napig módosításra kerül (az eredeti időponthoz képest max. 14 nappal későbbre), az nem számít lemondásnak. Ha az eredeti időponthoz kapcsolódóan bizonylattal igazolt költség keletkezett, úgy az a Költségviselővel történő egyeztetés után kifizetésre kerül.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.


A gazdasági szereplők műszaki és/vagy szakmai alkalmasságára vonatkozó (adott esetben azok kizárásához vezető) szempontok

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.



Ajánlattételi határidő:
9.12.2020 - 09:00

------------------------------

Erről jut eszembe: a külügyminisztérium A330-asa repült már bárhová? Vagy még mindig Ferihegyen áll és folyik a hatósági papírmunka?
 

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
21 707
72 042
113
Ez meg már megint mi lehet?


Közbeszerzési értesítőből....

Ajánlati/részvételi felhívás Szállítmányozási keretszerződés „Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre” tárgyban

„Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre”
– Mennyisége:
– 2021. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2022. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2023. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– A keretösszegekre vonatkozóan ajánlatkérőnek megrendelési kötelezettsége nincs, a szállítások a felmerülő igények alapján kerülnek megrendelésre. A megrendelések elmaradását ajánlattevő nem tekintheti úgy, mint árbevételének ajánlatkérő hibájából történő elmaradását.

A szerződés időtartama:
Kezdés 1.1.2021.
Befejezés 31.12.2023

A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A Nyertes Ajánlattevőt a Ptk. 6:186-187. § alapján kötbérfizetési kötelezettség terheli.
Késedelmi kötbér: Az engedélyek hiányából, illetve egyéb bármi okból bekövetkező késedelem miatt a Nyertes Ajánlattevőt kötbérfizetési kötelezettség terheli. A kötbér mérték: a késedelem időtartamára vonatkozóan napi 1.000.000,- Ft (HUF), a szállítmányozó által vállalt rendelkezésre állási időt 24 órával meghaladó késés esetén.

A Költségviselő részéről nem vis maior okokra hivatkozással történő lemondás vagy a megrendelt feladat Költségviselő kezdeményezésére nem vis maior okok miatt történő meghiúsulása esetén a következő lemondási díj fizetendő az adott ajánlatban szereplő fuvardíj százalékában:
• 100 % a tervezett indulást megelőző 48 órán belül;
• 75 % a tervezett indulás előtt több, mint 48 órával de kevesebb mint 72 órával;
• 50 % a tervezett indulás előtt több, mint 72 órával, de kevesebb, mint 14 nappal;
• 25 % a tervezett indulás előtt több, mint 14 nappal, de kevesebb, mint 30 nappal;
• 0 % a megrendelés visszaigazolása után, de a tervezett indulás előtt több, mint 30 nappal.

Ha a Szállítmányozó az árajánlatában a szállítást végrehajtó légitársaság feltételeként az adott árhoz más lemondási feltételeket határoz meg és azt a Költségviselő elfogadja, akkor a fenti lemondási feltételektől el lehet térni.
Amennyiben a szállítás végrehajtása a Költségviselő igénye alapján a végrehajtás előtti 14. napig módosításra kerül (az eredeti időponthoz képest max. 14 nappal későbbre), az nem számít lemondásnak. Ha az eredeti időponthoz kapcsolódóan bizonylattal igazolt költség keletkezett, úgy az a Költségviselővel történő egyeztetés után kifizetésre kerül.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.


A gazdasági szereplők műszaki és/vagy szakmai alkalmasságára vonatkozó (adott esetben azok kizárásához vezető) szempontok

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.



Ajánlattételi határidő:
9.12.2020 - 09:00

------------------------------

Erről jut eszembe: a külügyminisztérium A330-asa repült már bárhová? Vagy még mindig Ferihegyen áll és folyik a hatósági papírmunka?

Hát nem a spanyol leopardokat vettük meg, az az egy biztos ebből. :D
 

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
7 215
24 288
113
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
Valami gyünnnni fog, more! :rolleyes:
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 194
81 073
113
Hát gyerekek ez azt jelenti, hogy 23-ig nem lesz, még szállító és addig akarják megoldani a szállításokat valahogy.

Ugy erzem, ez pont az a330-as berlesere van kiirva.

Épp ezt nem tudtam eldönteni én sem...

De hogy ISO20 konténert a Wizzair még soha nem szállított, az valószínű. Akkor hogy lesz ez?

Vagy most jöttek rá, hogy hiába vettek eddig 5 (?) szállítógépet, a Gripen kitelepülő konténert egyik sem tudja elvinni?


ISO20: 6055 x 2435 x 2591 / 2800 mm
(H x SZ x M)

a330-mrtt-02.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 467

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 194
81 073
113
Ez még fontos, ezt még kifelejtettem a lenti szövegből:


Szolgáltatási kategória száma:
6 (Légi személyszállítási és teherfuvarozási szolgáltatások, kivéve a postai küldemények szállítását)

A teljesítés helye:
Európa, valamint a Magyar Honvédség missziós szerepvállalásainak helyszínei és egyéb jövőben feladatvégrehajtási helyszínek




Ez meg már megint mi lehet?


Közbeszerzési értesítőből....

Ajánlati/részvételi felhívás Szállítmányozási keretszerződés „Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre” tárgyban

„Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre”
– Mennyisége:
– 2021. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2022. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2023. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– A keretösszegekre vonatkozóan ajánlatkérőnek megrendelési kötelezettsége nincs, a szállítások a felmerülő igények alapján kerülnek megrendelésre. A megrendelések elmaradását ajánlattevő nem tekintheti úgy, mint árbevételének ajánlatkérő hibájából történő elmaradását.

A szerződés időtartama:
Kezdés 1.1.2021.
Befejezés 31.12.2023

A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A Nyertes Ajánlattevőt a Ptk. 6:186-187. § alapján kötbérfizetési kötelezettség terheli.
Késedelmi kötbér: Az engedélyek hiányából, illetve egyéb bármi okból bekövetkező késedelem miatt a Nyertes Ajánlattevőt kötbérfizetési kötelezettség terheli. A kötbér mérték: a késedelem időtartamára vonatkozóan napi 1.000.000,- Ft (HUF), a szállítmányozó által vállalt rendelkezésre állási időt 24 órával meghaladó késés esetén.

A Költségviselő részéről nem vis maior okokra hivatkozással történő lemondás vagy a megrendelt feladat Költségviselő kezdeményezésére nem vis maior okok miatt történő meghiúsulása esetén a következő lemondási díj fizetendő az adott ajánlatban szereplő fuvardíj százalékában:
• 100 % a tervezett indulást megelőző 48 órán belül;
• 75 % a tervezett indulás előtt több, mint 48 órával de kevesebb mint 72 órával;
• 50 % a tervezett indulás előtt több, mint 72 órával, de kevesebb, mint 14 nappal;
• 25 % a tervezett indulás előtt több, mint 14 nappal, de kevesebb, mint 30 nappal;
• 0 % a megrendelés visszaigazolása után, de a tervezett indulás előtt több, mint 30 nappal.

Ha a Szállítmányozó az árajánlatában a szállítást végrehajtó légitársaság feltételeként az adott árhoz más lemondási feltételeket határoz meg és azt a Költségviselő elfogadja, akkor a fenti lemondási feltételektől el lehet térni.
Amennyiben a szállítás végrehajtása a Költségviselő igénye alapján a végrehajtás előtti 14. napig módosításra kerül (az eredeti időponthoz képest max. 14 nappal későbbre), az nem számít lemondásnak. Ha az eredeti időponthoz kapcsolódóan bizonylattal igazolt költség keletkezett, úgy az a Költségviselővel történő egyeztetés után kifizetésre kerül.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.


A gazdasági szereplők műszaki és/vagy szakmai alkalmasságára vonatkozó (adott esetben azok kizárásához vezető) szempontok

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.



Ajánlattételi határidő:
9.12.2020 - 09:00

------------------------------

Erről jut eszembe: a külügyminisztérium A330-asa repült már bárhová? Vagy még mindig Ferihegyen áll és folyik a hatósági papírmunka?
 
K

kamm

Guest
Vagyis inkább úgy kéne fogalmazni, hogy ezek szerint 23-ra lesz ;)

Pont ezt akartam mondani - ami ugye erosen a brazilra hajaz... ;)

Igazság szerint nincs ok-okozati összefüggés. Attól, hogy esetleg meg is jön '23-ig a szállítógép, nem valószínű, hogy kiképzésen kívül sokmindenre használni fogjuk tudni.

Hat, ha pl Atlast vennenk at a nemetektol, harom valtas pilota kikepzese nem tart 2 evig (!) azert... ez szerintem a brazilra utal, ha egyaltalan utal barmire (utobbiban egyetertek, nem biztos.)

Ugy erzem, ez pont az a330-as berlesere van kiirva.

Hat ertelme lenne, muszaj lepapirozani a kulugy es a WizzAir bulijat... de a WizzAir szallit ilyen kontenereket mar most is?
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 467

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 194
81 073
113
Ez nem a magyar-német A400?
Keretszerződes, ilyesmi?

Nem tudom, hogy az ilyen államközi katonai dolgokat hogyan szokták elszámolni...
De jó észrevétel, mert nem sok értelme van ilyen szállítógépet bérelni, ha német A400M-en is bérelnek évi több száz órát.
Vagy már megint változott a terv...
 
  • Tetszik
Reactions: vasszekely

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 194
81 073
113
Épp ezt nem tudtam eldönteni én sem...

De hogy ISO20 konténert a Wizzair még soha nem szállított, az valószínű. Akkor hogy lesz ez?

Vagy most jöttek rá, hogy hiába vettek eddig 5 (?) szállítógépet, a Gripen kitelepülő konténert egyik sem tudja elvinni?


ISO20: 6055 x 2435 x 2591 / 2800 mm
(H x SZ x M)

a330-mrtt-02.jpg




Újra átolvastam... valószínűleg félreértettem.

"...és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával."

Az ISO20 konténer hajón történő szállításáról kell referencia, nem repülőn.
Akkor a DHL-lel vagy valamelyik másik nagy logisztikai céggel akarnak keretszerződést kötni?
Vagy milyen más olyan cég van aki egyszerre foglalkozik légi és tengeri szállítással?
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
K

kamm

Guest
Újra átolvastam... valószínűleg félreértettem.

"...és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával."

Az ISO20 konténer hajón történő szállításáról kell referencia, nem repülőn.
Akkor a DHL-lel vagy valamelyik másik nagy logisztikai céggel akarnak keretszerződést kötni?
Vagy milyen más olyan cég van aki egyszerre foglalkozik légi és tengeri szállítással?

Ha kulfoldi is jo, akkor van egy mareknyi, aki barhova szallit es van military kotodese. ha hazai, akkor nem hiszem, hogy sok lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator