Felőlem...Inkabb legyen noi neve... nem a brazilok nyertek meg az osszes letezo szepsegversenyt ugyanazzal a modellel? Priscilla, vagy mi volt a neve...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Felőlem...Inkabb legyen noi neve... nem a brazilok nyertek meg az osszes letezo szepsegversenyt ugyanazzal a modellel? Priscilla, vagy mi volt a neve...
Sot, innen irjak oket...
Ez meg már megint mi lehet?
Közbeszerzési értesítőből....
Ajánlati/részvételi felhívás Szállítmányozási keretszerződés „Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre” tárgyban
„Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre”
– Mennyisége:
– 2021. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2022. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2023. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– A keretösszegekre vonatkozóan ajánlatkérőnek megrendelési kötelezettsége nincs, a szállítások a felmerülő igények alapján kerülnek megrendelésre. A megrendelések elmaradását ajánlattevő nem tekintheti úgy, mint árbevételének ajánlatkérő hibájából történő elmaradását.
A szerződés időtartama:
Kezdés 1.1.2021.
Befejezés 31.12.2023
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A Nyertes Ajánlattevőt a Ptk. 6:186-187. § alapján kötbérfizetési kötelezettség terheli.
Késedelmi kötbér: Az engedélyek hiányából, illetve egyéb bármi okból bekövetkező késedelem miatt a Nyertes Ajánlattevőt kötbérfizetési kötelezettség terheli. A kötbér mérték: a késedelem időtartamára vonatkozóan napi 1.000.000,- Ft (HUF), a szállítmányozó által vállalt rendelkezésre állási időt 24 órával meghaladó késés esetén.
A Költségviselő részéről nem vis maior okokra hivatkozással történő lemondás vagy a megrendelt feladat Költségviselő kezdeményezésére nem vis maior okok miatt történő meghiúsulása esetén a következő lemondási díj fizetendő az adott ajánlatban szereplő fuvardíj százalékában:
• 100 % a tervezett indulást megelőző 48 órán belül;
• 75 % a tervezett indulás előtt több, mint 48 órával de kevesebb mint 72 órával;
• 50 % a tervezett indulás előtt több, mint 72 órával, de kevesebb, mint 14 nappal;
• 25 % a tervezett indulás előtt több, mint 14 nappal, de kevesebb, mint 30 nappal;
• 0 % a megrendelés visszaigazolása után, de a tervezett indulás előtt több, mint 30 nappal.
Ha a Szállítmányozó az árajánlatában a szállítást végrehajtó légitársaság feltételeként az adott árhoz más lemondási feltételeket határoz meg és azt a Költségviselő elfogadja, akkor a fenti lemondási feltételektől el lehet térni.
Amennyiben a szállítás végrehajtása a Költségviselő igénye alapján a végrehajtás előtti 14. napig módosításra kerül (az eredeti időponthoz képest max. 14 nappal későbbre), az nem számít lemondásnak. Ha az eredeti időponthoz kapcsolódóan bizonylattal igazolt költség keletkezett, úgy az a Költségviselővel történő egyeztetés után kifizetésre kerül.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
A gazdasági szereplők műszaki és/vagy szakmai alkalmasságára vonatkozó (adott esetben azok kizárásához vezető) szempontok
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
Ajánlattételi határidő:
9.12.2020 - 09:00
------------------------------
Erről jut eszembe: a külügyminisztérium A330-asa repült már bárhová? Vagy még mindig Ferihegyen áll és folyik a hatósági papírmunka?
Valami gyünnnni fog, more!Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
Eléggé úgy tűnik.Ugy erzem, ez pont az a330-as berlesere van kiirva.
Persze, hogy nem lesz, ha karácsonyra be is jelentik, azt le kell gyártani, arra képezni kell, stb.Hát gyerekek ez azt jelenti, hogy 23-ig nem lesz, még szállító és addig akarják megoldani a szállításokat valahogy.
Ez az...Ugy erzem, ez pont az a330-as berlesere van kiirva.
Vagyis inkább úgy kéne fogalmazni, hogy ezek szerint 23-ra leszPersze, hogy nem lesz, ha karácsonyra be is jelentik, azt le kell gyártani, arra képezni kell, stb.
Hát gyerekek ez azt jelenti, hogy 23-ig nem lesz, még szállító és addig akarják megoldani a szállításokat valahogy.
Ugy erzem, ez pont az a330-as berlesere van kiirva.
Ez meg már megint mi lehet?
Közbeszerzési értesítőből....
Ajánlati/részvételi felhívás Szállítmányozási keretszerződés „Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre” tárgyban
„Komplex szállítmányozás 2021–2023. évekre”
– Mennyisége:
– 2021. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2022. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– 2023. évben: nettó 495 748 031 HUF keretösszegig.
– A keretösszegekre vonatkozóan ajánlatkérőnek megrendelési kötelezettsége nincs, a szállítások a felmerülő igények alapján kerülnek megrendelésre. A megrendelések elmaradását ajánlattevő nem tekintheti úgy, mint árbevételének ajánlatkérő hibájából történő elmaradását.
A szerződés időtartama:
Kezdés 1.1.2021.
Befejezés 31.12.2023
A szerződést biztosító mellékkötelezettségek:
A Nyertes Ajánlattevőt a Ptk. 6:186-187. § alapján kötbérfizetési kötelezettség terheli.
Késedelmi kötbér: Az engedélyek hiányából, illetve egyéb bármi okból bekövetkező késedelem miatt a Nyertes Ajánlattevőt kötbérfizetési kötelezettség terheli. A kötbér mérték: a késedelem időtartamára vonatkozóan napi 1.000.000,- Ft (HUF), a szállítmányozó által vállalt rendelkezésre állási időt 24 órával meghaladó késés esetén.
A Költségviselő részéről nem vis maior okokra hivatkozással történő lemondás vagy a megrendelt feladat Költségviselő kezdeményezésére nem vis maior okok miatt történő meghiúsulása esetén a következő lemondási díj fizetendő az adott ajánlatban szereplő fuvardíj százalékában:
• 100 % a tervezett indulást megelőző 48 órán belül;
• 75 % a tervezett indulás előtt több, mint 48 órával de kevesebb mint 72 órával;
• 50 % a tervezett indulás előtt több, mint 72 órával, de kevesebb, mint 14 nappal;
• 25 % a tervezett indulás előtt több, mint 14 nappal, de kevesebb, mint 30 nappal;
• 0 % a megrendelés visszaigazolása után, de a tervezett indulás előtt több, mint 30 nappal.
Ha a Szállítmányozó az árajánlatában a szállítást végrehajtó légitársaság feltételeként az adott árhoz más lemondási feltételeket határoz meg és azt a Költségviselő elfogadja, akkor a fenti lemondási feltételektől el lehet térni.
Amennyiben a szállítás végrehajtása a Költségviselő igénye alapján a végrehajtás előtti 14. napig módosításra kerül (az eredeti időponthoz képest max. 14 nappal későbbre), az nem számít lemondásnak. Ha az eredeti időponthoz kapcsolódóan bizonylattal igazolt költség keletkezett, úgy az a Költségviselővel történő egyeztetés után kifizetésre kerül.
A részletes feltételeket a szerződéstervezet tartalmazza.
A gazdasági szereplők műszaki és/vagy szakmai alkalmasságára vonatkozó (adott esetben azok kizárásához vezető) szempontok
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i)
M1) Alkalmatlan a Részvételre jelentkező, ha nem rendelkezik a felhívás feladásától visszaszámított 5 évben (60 hónapban)
— legalább 1 db, minimum 50 fő, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
VAGY
— legalább 1 db, minimum 10 tonna teheráru, minimum 50 000 Euro értékben történő légi szállításra és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával.
Ajánlattételi határidő:
9.12.2020 - 09:00
------------------------------
Erről jut eszembe: a külügyminisztérium A330-asa repült már bárhová? Vagy még mindig Ferihegyen áll és folyik a hatósági papírmunka?
Igazság szerint nincs ok-okozati összefüggés. Attól, hogy esetleg meg is jön '23-ig a szállítógép, nem valószínű, hogy kiképzésen kívül sokmindenre használni fogjuk tudni.Vagyis inkább úgy kéne fogalmazni, hogy ezek szerint 23-ra lesz
Vagyis inkább úgy kéne fogalmazni, hogy ezek szerint 23-ra lesz
Igazság szerint nincs ok-okozati összefüggés. Attól, hogy esetleg meg is jön '23-ig a szállítógép, nem valószínű, hogy kiképzésen kívül sokmindenre használni fogjuk tudni.
Ugy erzem, ez pont az a330-as berlesere van kiirva.
Hat ertelme lenne, muszaj lepapirozani a kulugy es a WizzAir bulijat... de a WizzAir szallit ilyen kontenereket mar most is?
Ez nem a magyar-német A400?
Keretszerződes, ilyesmi?
Épp ezt nem tudtam eldönteni én sem...
De hogy ISO20 konténert a Wizzair még soha nem szállított, az valószínű. Akkor hogy lesz ez?
Vagy most jöttek rá, hogy hiába vettek eddig 5 (?) szállítógépet, a Gripen kitelepülő konténert egyik sem tudja elvinni?
ISO20: 6055 x 2435 x 2591 / 2800 mm
(H x SZ x M)
Újra átolvastam... valószínűleg félreértettem.
"...és minimum ISO 20’ konténer, minimum 10.000 Euro értékben történő tengeri szállításra vonatkozó, szerződésszerűen teljesített szállítmányozási referencia munkával."
Az ISO20 konténer hajón történő szállításáról kell referencia, nem repülőn.
Akkor a DHL-lel vagy valamelyik másik nagy logisztikai céggel akarnak keretszerződést kötni?
Vagy milyen más olyan cég van aki egyszerre foglalkozik légi és tengeri szállítással?