T
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Meg amikor kijott, akkor vegigneztem, remlik, hogy LA-bol Frankfurtba tud repulni es meg marad fuel, azaz cirka 12 orat tud a levegoben tolteni egyhuzamban.Valamit félreértettél mert hatàrozottan azt mondja (32:17) hogy eleven (11) operàtor és two (2) pilot.
Ettől függetlenül valóban, Link 16 on meg műholdon minden adatot átadhat a földi központnak
6 ember a pihenőszobában (ők a váltàs) 5 en bent a pultoknál
Ő úgy fogalmaz, hogy lehet így is, de valójában a rendszer működését felügyelő technikust leszámítva a rendszer tud úgy működni, hogy egy szem operátort sem visz. Tehát lehetséges, hogy ha valaki úgy kér, akkor adott esetben ezeket a szükséges dolgokat be sem építik és spróolnak némi tömeget és pénzt, de nem hinném, hogy ez a különbség árban sokat jelentene és őrjáratozási időben.Valamit félreértettél mert hatàrozottan azt mondja (32:17) hogy eleven (11) operàtor és two (2) pilot.
Ettől függetlenül valóban, Link 16 on meg műholdon minden adatot átadhat a földi központnak
Erre már a '80-as években is képes volt a E-3 a Patriot osztályok számára. Az E-2 gépek meg a CV-k harcászatijába tudták leküldteni az adatokat.Lehet hogy nem figyeltem, mert csak arra koncentráltam hogy lesugározza az adást.
Ő úgy fogalmaz, hogy lehet így is, de valójában a rendszer működését felügyelő technikust leszámítva a rendszer tud úgy működni, hogy egy szem operátort sem visz. Tehát lehetséges, hogy ha valaki úgy kér, akkor adott esetben ezeket a szükséges dolgokat be sem építik és spróolnak némi tömeget és pénzt, de nem hinném, hogy ez a különbség árban sokat jelentene és őrjáratozási időben.
Egy cirka 45 tonnás gép esetén, ha nincs rajta kb. 600 kg ember és max. párszáz kg. display és más cucc, víz az kb. 10 percnyi repülési idő difit jelenthet szerintem.
Erre már a '80-as években is képes volt a E-3 a Patriot osztályok számára. Az E-2 gépek meg a CV-k harcászatijába tudták leküldteni az adatokat.
Egy cirka 45 tonnás gép esetén, ha nincs rajta kb. 600 kg ember és max. párszáz kg. display és más cucc, víz az kb. 10 percnyi repülési idő difit jelenthet szerintem.
Az F-15A gépnél 50 és 40 ezer font tömegnél 30 ezer lábon az üzemanyag fogyasztás a max. enduance profil esetén 4500 font/óra és 3900 font DI = 20-szal, ami kb. két pótos így gyorsan becsülve. Ez alig 10% eltérés fogyasztásban úgy, hogy a gép tömegében az üzemi tartomány szélén 25%.Van az fél óra is szerintem. De tény, hogy nem olyan nagy a különbség összességében.
Rengeteg munka van, ahol ulsz tobbet is, raadasul sokkal szarabb korulmenyek kozott. Ja igen es jo reszeben karikaznak korbe, siman benyomhatjak az auto modot.Meg kb. belepusztul a kétfős személyzet.
Üljön az 11 órtá, aki kitalálta.
Ha a gép mondjuk 10 órás bevetést tudna repülni, akkor a 45 tonna felszállótömeg helyett a 43 tonna az olyan kevés, hogy az évszakos hatás ennél sokkal nagyobb faktor, hogy éppen nyár 30 fok van kora tavasz és 10 fok.
Ja igen es jo reszeben karikaznak korbe, siman benyomhatjak az auto modot.
Csak ez fals koncepció. A gép teljes keró töltéssel szál fel akkor is, ha ott van rajta az az 1,5 tonna ember és berendezés, ha nincs. Ettől nem lesz nagyobb a keró kapacitása.Én úgy számoltam, hogy a gép óránkénti fogyasztása mondjuk 2 tonna (inkább kevesebb). Ha egy tonnát spórolsz a berendezésen, akkor azt beletöltheted keróban, így az kb. fél óra repülés pluszban.
A robotot jóval korábban benyomják, a repülés kb. 98%-a robottal történik manapság a jeteken.
Csak ez fals koncepció. A gép teljes keró töltéssel szál fel akkor is, ha ott van rajta az az 1,5 tonna ember és berendezés, ha nincs. Ettől nem lesz nagyobb a keró kapacitása.
Csak úgy érdekesség képpen. Az Airbus A320ceo kb. két óra repülés alatt ~55kg-mal több kerót kér, ha van rajta 1 tonna plusz. Azaz, ha felraksz 1 t extra üzemanyagot, abból csak ~940-950kg lesz hasznos, a többi önmaga cipelésére fog elégni. Ez egy kb. 64-68 tonna felszállósúlyú repülőre igaz.
A polgári gépeken, ha fullra pakolod a payload-ot, akkor jellemzően előbb koppansz ki az MTOW-on, mint hogy megtelik a tankod.
Nem feltétlenül.
A polgári gépeken, ha fullra pakolod a payload-ot, akkor jellemzően előbb koppansz ki az MTOW-on, mint hogy megtelik a tankod.
Másképp fogalmazva, ha teletankolod, nem rakhatod teli cuccal.
Olyan is van, hogy a ráadás tüzelőanyag már a hatótávolság rovására megy.
Ez ebben a formában egy adat félreértlemzése. A fajlagos fogyasztás csökken egy adott tömeg felett, de nem az abszolút hatótáv. De erről is volt már szó...Olyan is van, hogy a ráadás tüzelőanyag már a hatótávolság rovására megy.
Polgári gépeknél? Szerintem ez kizárt.
Katonainál, ahol a póttartálynak van plusz légellenállása, ott még el tudom képzelni.
Lásd fent, rosszul értelmezted, amit mondasz. Nincs olyan eset, hogy te a gépbe töltesz még kerót és a gép abszolút hatótávolsága csökken. Soha.Cargo 747-es pilóta mondta.
Az öt operátor munkahelyei kicsit részletesebben6 ember a pihenőszobában (ők a váltàs) 5 en bent a pultoknál