Valami nekem nem tiszta.
Most akkor ezek a meglévő An-26 -k mellé érkeznének,vagy ez már a váltó típusuk.
Valaki magyarázza el legyen szíves!
Itt most az ajánlattevő cégeknek (országnak,akárminek) úgy kell ajánlatot tennie, hogy egy típust ajánl és annak két modifikációját?
Vagy pedig két teljesen más típusban gondolkodnak? Ha ez utóbbiról van szó, akkor sem gondolom a leggazdaságosabb megoldásnak a már többször említett BAe-146 -ost ,mint utasszállításra is alkalmas teherszállítót. Négy hajtómű stb.
Ha viszont az An-26 -k kiegészítésére érkezne (de nem helyette), akkor elfogadhatónak vélem, de nem három példányban.
A véleményem -bár ez szubjektív- ,hogy az utasszállításra is alkalmas teherszállítónak 1 db C-295M (ami egyben teherszállító is) és 2 db C-27J teherszállítónak rendszeresítve, minden igényünket kielégítené.
Akár használt gépek formájában ,vagy lízingbe is el tudom képzelni ezt a két típust. Amit viszont nem tudok elképzelni, az az említett angol gép, hogy mind a két feladatra egyformán jó lenne nekünk.