Phoenix said
<blockquote>ksspsta said
Most van a szakmai vélemény, meg van a lobbitevékenység, reklám, lejáratás , direkt-marketing, félremagyarázás, információ elhallgatása, téves ill szándékosan téves következtetések levonása, bértollnokoskodás stb stb.
A szakmai véleményt leírták azon a blogon.... 737 vagy 320 és casa. A többi az komolytalan.
Mindent leírtak, mindent. Vicc az egész.
Felesleges az A320-ast emlegetni. Akartak belőle kombit, meg teherszállító változatot, de végül nem készült ilyen.
http://radarfigyelo.hu/2011/06/05/megse-lesz-teherszallito-a320-as/
A felsorolásból nem hagynám ki a C-27J-t sem, ha már a C-295-ös említve lett.
Aki a BAe 146-os öregségét szidja, annak elárulom, hogy a B737-esből a -400-as és -700-as verziót alakították át teherszállítóvá, ebből főként előbbi érhető el a piacon. Szóval valszeg B737-es esetén sem lesz túl fiatal a flotta...
Az utasszállító/combivá vagy teherszállítóvá alakítható gépek itt kb ki is fogytak ebben a kategóriában. Az A300/A310/B757/B767 már egy-két kategóriával fentebbi. És egyik sem mai gyerek....
Be kell látni, hogy ennyi rászánt pénzből kell kihozni a maximumot. Ezért nem adnak új gépet, a használtak megfelelőek lesznek kb 5 éves átmeneti időszakra.</blockquote>
Nem az öregségével van bajom, hanem az értelmetlenségével. Elolvasva a hvg cikket, kár volt elb...ni a crj-t. Megkapta volna a vezér a gépet, a honvédséget meg békén hagyták volna. Mint ahogy békén hagyták (le se ...k) amíg volt Malév...
Akkor most, ha van egy 6-8 fős vip különítmény, akkor 80 személyes gép fog menni?? Ez télleg naon szakmai megoldás. Ennél szakmaibb csak az lenne, ha Kecskemétről lennének üzemeltetve és a 6 fő miatt le kéne szállni Ferihegyen...
Ez az átmeneti 5 év a legjobb! Ez a csillagok állásából jött, vagy esetleg 5 év kell a honvédség igényeinek fölmérésére, tenderkiírásra, meg rendszerbeállításra? (még, mert 3 már elment rá
) Vagy ekkorra lesz szabad kapacitása az eadsnak az a400-ra???