Ezt hol olvastad?a Wizz Air személyzete fogja Afganisztánba vinni a cuccot?
katonai gépen...
óbazzz......
oké, emberek, hol a kandi kamera?
Lemaradtam az Air America mintájára létrehozott Air Felcsútról?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ezt hol olvastad?a Wizz Air személyzete fogja Afganisztánba vinni a cuccot?
katonai gépen...
óbazzz......
oké, emberek, hol a kandi kamera?
Lemaradtam az Air America mintájára létrehozott Air Felcsútról?
Tehát maradjanak az ancsák csak azért mert azok már megvannak? Korszerűsíteni kellene nem restaurálni!Amit lehetett benne, azt igyekeztek eddig a kor színvolának közelébe hozni. Kicsit idős már, de hát ez a korral jár.
Viszont még van benne kb. 3év. 750misi volt a javítása 2015-ben. Eddig lement ~2,5 év. A normál üzemeltetési költsége elhanyagolható egy C295 beszerzés első részletéhez képest is, és ezt már nem kell megvenni. És ezért kapsz teherdobást, ejtőernyős ugratást nagyobb magasságból is, open-sky „képességet”, teherszállítási „képességet” 1500-2000km-en belül és még füves reptérre is leszállhatsz vele, ha muszáj. Ugyanúgy van benne ILS, TCAS, minden szükséges navigáció, rádiók, amik nátókompatibilissé teszik. megfelelően el lehet vele boldogulni bárhol Európában.
Kicsit több kerót éget, mint amit manapság illene, de cserébe stabil konstrukció és elvan kenyéren és vízen is. A svédek herculesei is hasonlóan régi gépek (tán még régebbiek is), aztán szinten tartják azokat is és nem tekinthetők teljesen elavultnak.
Ahhoz szerintem nem vagyunk elég gazdagok, hogy úgy kidobjuk, hogy még van benne rengeteg idő.
A korábbi politikusi / katonai felsővezetői nyilatkozatok alapján azért igény volna a kinyírására, miközben alternatíva meg nincsen.
Senki, ezt te is tudod. Azt javasoltak, hogy amig epp nem kell Afganisztanba repulni, addig kolcson lehet adni a HM Airbus-pilotait, mint alkalmazottakat a Wizzairnek, hogy nojon a reporaszamuk.ki az aki itt Wizz Air személyzettel repülő HuAF gépet javasolt?
pointosabban: onna bérelt személyzetet???
persze oda lehet..
melyik jogszabály engedélyezi?
Mi a probléma a vele? Jelenleg (!!) olyan a helyzet hogy megy a polgári légiforgalom Afganisztán több repterére is.a Wizz Air személyzete fogja Afganisztánba vinni a cuccot?
katonai gépen...
óbazzz......
Ha bármilyen jogszabály, légügyi/légiközlekedési szabályzó nem tiltja, akkor nem is tilos. Demokráciákban semmi se tilos, amire nincs tiltó jogszabály, Izraelben nem így van?!persze oda lehet..
melyik jogszabály engedélyezi?
Egyébként azóta már nekik is két 319-ük van, OM-BYA és BYK.
ncs A219 a wizznél...Senki, ezt te is tudod. Azt javasoltak, hogy amig epp nem kell Afganisztanba repulni, addig kolcson lehet adni a HM Airbus-pilotait, mint alkalmazottakat a Wizzairnek, hogy nojon a reporaszamuk.
Igen.Tehát maradjanak az ancsák csak azért mert azok már megvannak? Korszerűsíteni kellene nem restaurálni!
Az egyelőre olyan,mint a Széles 1000 Ikarusa... Az se biztos, hogy lesz, vagy van.Egyebkent a specimpexes cucc nem integralhato keskenytorzsuekre? Ndm csucskytegoria de manpads ellen jo
A 219 sehol nincs, legfeljebb A 319!! És tudod mennyi a különbség az A 319 és a WizzAir-nél tömegével előforduló A 320 között?!! A 320-as kicsivel hosszabb hogy több utasülés férjen bele, vagyis reptechnikailag gyakorlatilag semmi különbség.N
ncs A219 a wizznél...
Ritka alapos és pontos cikk. Kösz hogy megtaláltad!Korrekt, elég részletes cikk a témában
https://legikozlekedes.com/2017/12/15/itt-vannak-a-titkos-allami-airbusok/
A 219 sehol nincs, legfeljebb A 319!! És tudod mennyi a különbség az A 319 és a WizzAir-nél tömegével előforduló A 320 között?!! A 320-as kicsivel hosszabb hogy több utasülés férjen bele, vagyis reptechnikailag gyakorlatilag semmi különbség.
Mi a probléma a vele? Jelenleg (!!) olyan a helyzet hogy megy a polgári légiforgalom Afganisztán több repterére is.
Emiratestől kezdve a Turkis Airlinig jó néhány társaságnak van járata Afganisztán különböző reptereire (Kabul, Kandahar, Mazar-i-Sharif)
Ezek a társaságok is civil pilótákkal repülnek.
Akkor lenne probléma ha esetleg a "helyzet fokozódik" és leállnak a civil járatok. Ebben az esetben önvédelmi rendszer hiányában és civil pilótákkal valóban nem lehetne repülni.