Pedig adnank....NEM kölcsönkéregetnek a hadseregektől.



Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Pedig adnank....NEM kölcsönkéregetnek a hadseregektől.
A 219 sehol nincs, legfeljebb A 319!!És tudod mennyi a különbség az A 319 és a WizzAir-nél tömegével előforduló A 320 között?!! A 320-as kicsivel hosszabb hogy több utasülés férjen bele, vagyis reptechnikailag gyakorlatilag semmi különbség.
Akkor nyugodtan biztos lehetsz benne, sőt, még a 321-hez is van átjárás elég rövid szimulátoros átképzéssel (a 321-en a még nagyobb utastér miatt nagyobb a kondi-rendszer, több a vészkijárat és a hosszabb törzs miatt hátul van farokcsúszó, hogy nehezebben verjék oda a gép seggét startnál - ekkora a brutális különbség). Nem véletlen hívják ezeket típuscsaládnak.Lehet, hogy van átjárás, de nem vagyok biztos benne!
Akkor nyugodtan biztos lehetsz benne, sőt, még a 321-hez is van átjárás elég rövid szimulátoros átképzéssel (a 321-en a még nagyobb utastér miatt nagyobb a kondi-rendszer, több a vészkijárat és a hosszabb törzs miatt hátul van farokcsúszó, hogy nehezebben verjék oda a gép seggét startnál - ekkora a brutális különbség). Nem véletlen hívják ezeket típuscsaládnak.
Kicsit érdekes mert a lajstromozás alapján (9H-AGN) a gépek jelenleg a Máltai Privajet - https://www.privajet.com/en/#/top - tulajdonában vannak.
Szerintem így is kellene csinálni hosszú távon, segítség lenne a Wizz felé, és repült időt, tapasztalatot gyűjthetnének a Honvédség pilótái (feltéve ha nem tiltja ezt valami légiforgalmi szabályzat).Egészen pontosan a Wizzairnél egy 1 órás online átképzés van a pilótáknak a típuscsalád tagjai között...
Előbb tartanám elképzelhetőnek, hogy gyakorlatban tartás végett a honvédségi pilóták repüljenek part-time contract-al a Wizznél.
Holnap érkezik a második gép is Osztravába Rómából.
Szerintem így is kellene csinálni hosszú távon, segítség lenne a Wizz felé, és repült időt, tapasztalatot gyűjthetnének a Honvédség pilótái (feltéve ha nem tiltja ezt valami légiforgalmi szabályzat).
Megtalaltad hol landol némi feketepenz. Málta valami adoparadicsom ha jól tudom mint Luxemburg meg a Man sziget.Kicsit érdekes mert a lajstromozás alapján (9H-AGN) a gépek jelenleg a Máltai Privajet - https://www.privajet.com/en/#/top - tulajdonában vannak.
Érdemes figyelni mert állítólag - www.skyliner-aviation.de/regdb.main?LC=nav4 - ma vagy holnap szállítják le őket a HUAF-nak.
Szerintem a Privajet valami közvetítő lehet az üzletben...
Jé, tényleg szürke lett. Na meg év végéig be is szereztek!Holnap érkezik a második gép is Osztravába Rómából.
Azokra a napokra fizessen nekik a Wizz, de ha jól tudom jogszabályokat tilos a bermunka a fegyveres testuleteknel. Legalábbis a múlt evtizedbol nekem valami ilyen rémlik.Fizetni is kellene őket ahhoz, hiszen a civil pilóták 3-5-ször többet keresnek, mint a katonaiak. Ez talán megoldás lenne arra a problémára, hogy fognak megtartani a honvédségnél, egy civilben lényegében azonnal elhelyezkedni tudót!
Megoldható: MH/HM szerződik a Wizz-el, és a személyzetet vezénylik a Wizz-járatokra, a pilótákat nem közvetlenül a Wizz fizetné hanem a saját gazda, tehát így nem egyéni akció lenne és kontrollálható a tevékenység törvényessége és az elfoglaltság ideje is.Azokra a napokra fizessen nekik a Wizz, de ha jól tudom jogszabályokat tilos a bermunka a fegyveres testuleteknel. Legalábbis a múlt evtizedbol nekem valami ilyen rémlik.
Amugy minek megy ez Ostravaba? Mast sem hallok ezen gepek kapcsan, hogy Ostrava. Mi van ott? Koszi.Azt írják - http://www.skyliner-aviation.de/regdb.main?LC=nav4 - megérkezett a 9H-AGM is Ostravába.
Amugy minek megy ez Ostravaba? Mast sem hallok ezen gepek kapcsan, hogy Ostrava. Mi van ott? Koszi.
Koszi, de eddig arrol volt szo, hogy Olaszo-ban festik oket. Vagy ott csak az "alapozo" ment fel?Repülőgépek festésére specializálódott cég.
https://www.iac.aero/locations/ostrava/
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..